/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Sri Lankansk restaurant i DK?
Fra : Katjavalentina
Vist : 4581 gange
50 point
Dato : 24-07-11 16:50

Hej,

Jeg leder efter en sri lankansk / tamilsk restaurant i Dk, helst i København el omegn, da jeg selv bor i København. Jeg har været på rundrejse i Sri Lanka og er simpelthen blevet bidt af deres Rice and Curry - men syntes ikke jeg kan finde nogle sri lankanske restauranter i Danmark?

Er der nogen som kender nogen?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 24-07-11 17:32

jeg tror ikke der findes tamilske/sri lankanske restauranter i dk. men jeg kendte en sri lankaner, der sagde, at deres mad er næsten det samme som indisk mad. Så prøv justeat.dk og søg på de indiske restauranter og se om du kan finde det i en af deres menuer.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 24-07-11 17:36

Men desværre er det sådan, at når udlændinge åbner restauranter i dk får man ikke mad præcis som det laves i deres hjemlande, da de oftest tilpasser smagen efter danskernes smag.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-07-11 21:50

Kan du ikke bruge en Malaysisk i stedet?
Nam's Kusine i Dragør

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-07-11 06:46

Lav det selv

Jeg elsker selv indisk og tamilsk mad, og bruger denne side - http://tamilskmad.dk/