/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
webshop
Fra : starphoto
Vist : 299 gange
200 point
Dato : 23-07-11 11:04

Hej

Hvis man gerne vil lave en webshop, hvor folk kan betale for at lægge noget til salg, forestiller jeg mig, at det skal være noget i retningen af en shop man skal have fat på, men en hvor man kan lægge noget ind i, og betale for denne ydelse.

Hvad skal man bruge af program til dette? findes det i Free version eller udelukkende i betalings version?

Håber i er friske på et svar herinde.
Betina

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-07-11 11:50

Jeg tror du drømmer...

Nettet er oversvømmet med gratis ydelser af den art så det er vist utopi at regne med at tjene penge den vej...

Kommentar
Fra : starphoto

Dato : 23-07-11 14:13

Det bar der ikke meget brugbart svar i

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-11 14:40

Gratis Cms
http://php.opensourcecms.com/
Skal du have noget med betaling, koster det som regel kassen,
hvis der skal betales med Dankort / Visa.
Du kan måske bruge dette, laver en fin side med de ydelser du giver
http://www.hkvstore.com/paypalshopmaker/features.asp

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-11 14:42

Desuden kan du bruge EWire og mange andre betalings former,
der ikke koster det hvide ud af øjnene

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-07-11 16:25

Citat
Det bar der ikke meget brugbart svar i

Sikkert ikke for dig nej, men jeg er blot realist... Så derfor det svar!

Kommentar
Fra : starphoto

Dato : 27-07-11 21:15

Tak for svarene, håber at få tid i weekenden af kigge på dem, og vender så tilbage til jer.

Kommentar
Fra : starphoto

Dato : 11-08-11 08:10

blot til info, du er ikke glemt, men tiden har ikke været der endnu :)

Håber snart vi får indført 48 timers døgn.