/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
viser ikke mappens indhold ?
Fra : 0463
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 22-07-11 22:50

Jeg har pludselig fået et problem, når jeg vil ind i en mappe,
lige meget om det er en mappe med lydfil eller mapper med billeder i,
ligeledes har jeg også problemer, når jeg skal bruge mit usb stick.

Når jeg klikker på en mappe med billeder i kommer jeg ind i søgeresultater.
hvor jeg skal indtaste hvad jeg søger efter. Det jeg vil er se mappens indhold,
og ikke søge efter mappens indhold. Når jeg vil se hvad jeg har på mit usb stick,kommer jeg igen
ind i søgeresultater, hvor jeg skal indtaste hvad jeg søger efter, og det er ikke det jeg vil

hvordan får jeg tingene til at fungere igen, således når jeg klikker på en mapper eller klikker på
mit usb stick, ser jeg mappens/usb stickens indhold.?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-07-11 00:03

Når du højre klikker på den mappe eller drev som du vil åbne hvad ser du så? Er Søg øverst og Åben er længere nede på listen af muligheder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-07-11 00:50

Hvis Søg er øverst når du højre klikker så er der sket med fejl med dine fil associationer, det her lille værktøj bør kunne få fil associationer for mapper tilbage til standard, prøv den skader ikke jeg har kørt den på min XP computer og ved at den ikke skader, det er en zip fil og den åbner du ved at højre klikke og klikke på Udpak alle, dobbelt klik på folder_reg som filen hedder og sig ja til at skrive til registrerings databasen : http://www.dougknox.com/xp/fileassoc/folder_reg.zip

for at være helt sikker så opret en gendannelsespunkt før du kører filen, så kan du altid gå tilbage, forresten har du forsøgt Systemgendannelse til en dato før problemet opstod? Måske det kan løse problemet

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-07-11 09:17

Jeg forståe dit sp. således, at det er mapper i USB'en du ikke kan se? Hvis det er det, har du så husket, at bruge "sikker fjernelse af hardwarem og udskubning ... "

Hvis ikke du bruger den metode, kan det skyldes, at "systemet" i USB'en er gået i "udu"!

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 23-07-11 12:48

Ja søg står øverst, jeg prøver det omtalte program søndag, og vender tilbage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-11 15:52

Dette er windows 7 og måske Vista.

Start > kontrolpanel > Hardware og lyd > automatisk afspilning

Her bør du kunne ændre instillingerne.

Nederst kan du nulstille indstillingerne.

Når du så kigger på mediet, kan du vælge hvad den skal gøre hver gang.