/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook
Fra : kondivand
Vist : 388 gange
25 point
Dato : 22-07-11 22:29

Kan det lade sig gøre, at hente outlook-kalenderoplysninger fra en pc til en anden på en smart måde?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-07-11 00:02

Ja, du kan eksportere oplysningerne via FilerImportér og Eksportér...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-07-11 21:39

Der er kun den besværlige måde som webm skriver.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 23-07-11 21:45

webnoob

Hvad er den smarte måde ?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 12 point
Dato : 23-07-11 21:53

Som jeg skrev, så er der KUN den besværlige måde. Skal det være let og skal det være outlook så er man ude i og skulle bruge exchange server, men der er der ikke nogen alm. privat personer der bruger.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-07-11 22:07

Citat
Der er kun den besværlige måde som webm skriver.

Hvad er det dog for noget forskrækkeligt vås webnoob intet kunne næsten være nemmere!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-07-11 22:12

Gå ind via Filer klik på Importér og Eksportér - Eksporter til en fil - Privatmappefil (.pst) - hvor svært er det monstro?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-07-11 22:23

Det er en besværlig måde og har man ikke prøvet det før så kan man godt komme ud i og oprette en ny privat mappe eller en ekstra indbakke ect. ect. ect. exchange er meget lettere, men igen der er kun for virksomheder eller for folk der keder sig

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-07-11 23:35

Citat
exchange er meget lettere

Så kunne det være du kunne fortælle hvori det lette består?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-07-11 11:01

Med exchange kan du se det samme på alle maskiner. Hvis jeg har min bærbar og min stationær computer tændt og begge er i outlook, sletter jeg en mail på den bærbar så kan jeg se det med det samme på den stationær uden og gøre noget, opretter jeg en kalender post på den stationær kan jeg også se den med det samme på den bærbar, igen uden og gøre noget.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-07-11 11:44

Citat
Med exchange kan du se det samme på alle maskiner. Hvis jeg har min bærbar og min stationær computer tændt og begge er i outlook, sletter jeg en mail på den bærbar så kan jeg se det med det samme på den stationær uden og gøre noget, opretter jeg en kalender post på den stationær kan jeg også se den med det samme på den bærbar, igen uden og gøre noget.

Jamen der er jo vældig smart...

Og det gør maskinerne bare sådan helt af sig selv når man ønsker det?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-07-11 16:28

Igen, det kræver man har en exchange server og som jeg skrev så er det ikke noget alm. privat personer har.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-07-11 16:39

Citat
Igen, det kræver man har en exchange server og som jeg skrev så er det ikke noget alm. privat personer har.

Hvad hunden kan man kondivand så bruge dit svar til - ja, jeg spørger bare?

I øvrigt er det overhovedet ikke besværligt at flytte filerne via .pst - intet er nemmere!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-07-11 16:58

Du kan downloade en gratis bog om Outlook 2007 her:
http://bookboon.com/dk/studie/it/outlook-2007

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 30-07-11 14:56

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-07-11 17:43

Citat
Tak for svaret webnoob.

Pardon makker, du er sku' da en knold - at acceptere et svar du ikke kan bruge til en skid!