/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Medicins bivirkninger?
Fra : pifo
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 22-07-11 15:40

Jeg mener at have hørt, at der findes et sted, hvor man anmelder, hvis man får bivirkninger af medicin. Hvor gør man det? Og i hvilken detaljeringsgrad skal man angive dette?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 22-07-11 15:45

Hej
Det er din praktiserende læge der skal indberette det. Spørg hende/ham om de har gjort den. Spørg, for jeg går ud fra du har underrettet lægen at du har den/de bivirkninger du har.
Torben

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 22-07-11 17:05

Torben, ja det er rigtigt at læger skal indberette bivirkninger, men da oftest ikke gjorde det, blev det for en del år siden mulig for patienter selv at indberette bivirkner.

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-11 17:11
Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 22-07-11 17:27

Tak for svaret skytten49.
Det var lige det, jeg manglede

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 22-07-11 17:36

selv tak