/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Denver DVB
Fra : nomore
Vist : 493 gange
200 point
Dato : 21-07-11 21:01

Enheden har en USB port til optagelse/ afspilning.

Kan optage og afspille..MEN

Afspille en film jeg selv ligger på en disk/ usb kan den også, men billedet HAKKER.
Med og uden strømforsyning
Har prøvet flere fil-formater uden held.
Den kan kun afspille AVI >>> (både HD og så meget andet bare det er AVI) samt formatet den selv optager med
Kan det passe at det skal hakke, eller skal jeg op en dyrere DVB.

Brugsanvisningen kan læses på HNyborg

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 200 point
Dato : 21-07-11 22:53

Opdater firmware.
Min kom først til at virke godt efter opdatering. Se i brugsanvisningen hvordan.
Huss at opdateringsfilen, skal ligge det rigtige sted på usb-pinden.

Hakkeri kan også skyldes for høj bitrate i din fil. Denver dimsen er ikke så hurtig som moderne computere. Specielt hvis du bruger usb pind,kan det gå for langsomt.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-07-11 08:50

Jeg har for nylig købt er canon 550d camera. Har købt en taske her var et 8GB SD kort. Jeg kunne bare kun optage 5 sec HD film ad gangen. Måtte så købe et nyt kort med 30mbit i overførselshastighed, nu virker det.
Altså du har et hastigheds problem.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-07-11 01:43

Citat
Altså du har et hastigheds problem.

http://www.kandu.dk/tip21721.aspx

De bliver betalt ved kasse ? 2 hvis de fanger mig.....
Hayabuse = garanteret til 300km..

Angående KORT/ har prøvet med diverse hardiske/ stick´s
men ALT hakker i billedet, men STADIG kan jeg se film optaget gennem samme i MEGET høj kvalitet.

Citat
Hakkeri kan også skyldes for høj bitrate i din fil. Denver dimsen er ikke så hurtig som moderne computere. Specielt hvis du bruger usb pind,kan det gå for langsomt.

Prøver om der findes en opdatering til skidtet.
Sjovt nok _ så afspiller den jo det jeg optager med MEGET fine billederBortset fra det___ har prøvet alle bit? RATES og samme resultat (bortset fra at jeg ikke kan se det jeg afspiller - til MAX perdormence)

Men findes der en DVB af-spiller der er bedre end oven-nævnte = ang: overførelse film
HAR IKKE HD tv. bare et gammel falleret Phillips? et eller andet årgang? 2000/ 1990??
Men det skulle vel ikke have noget med DVB boksen at gøre?

NB: den kan også afpille MG3 så- beklager den - men ellers KUN som avi.

Måske jeg skulle prøve DIVX, ?

+

Kommentar
Fra : bog

Dato : 24-07-11 21:03

Men har du problemer med at afspille det du har optaget på boksen?
Har selv DMB105HD som virker som den skal, samme tider kan den finde på at sætte sig fast i en afspilning.

Har ikke med at den hakker.
Dog har jeg det problem at efter en firmware opdatering at der på displayet kom mærkelige tegn i stedet for kanal nr.
Har ikke prøvet at afspille andre video filer på den.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 25-07-11 06:41

Tak for svaret transor.