/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Briller Louis Nielsen
Fra : toyota34
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 21-07-11 18:50

Hejsa, er der nogen af jer der ved hvor Louis Nielsen får produceret og monteret glassene til deres briller?
Jeg har en idé om at det sker i et land udenfor DK som producerer billigt.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-07-11 19:00

og hvad så

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 21-07-11 19:15

ja det er der jo så ikke noget forkert i, det gør mange dag også tandlæger :) Det er jo så selv der skal betale og er det ligeså godt er det jo fint nok. Men er sikker på at det er inden for EU

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-07-11 19:35

det gør alle optikere. der er ingen der kan tjene penge på at få det lavet i danmark.
og de snyder dig lige meget alle sammen.
den kloge narrer den mindre kloge.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-11 20:00

Citat
Jeg har en idé om at det sker i et land udenfor DK som producerer billigt.

Det gør de så ikke...de bliver lavet i England.
Jeg har selv sprugt dem og jeg køber altid briller der.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 21-07-11 20:57

Man kan jo så sige, at hvis Brillerne er billige hos Louis Nielsen, så snyder han jo ikke befolkningen så meget som de andre optikere. Eller hvad mener i. Jeg har i hvert fald altid været tilfreds med deres briller og service.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-07-11 21:06

Citat
Jeg har en idé om at det sker i et land udenfor DK som producerer billigt.

Det gør de så ikke...de bliver lavet i England

M a o England ligger i Danmark

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-11 21:43

Citat
M a o England ligger i Danmark

DE BLIVER LAVET I ENGLAND TEIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-11 22:53

Hvis glassene bliver sat i i udlandet, synes jeg det er utroligt hurtigt de kan blive færdige

Da jeg købte briller der sidst, lagde jeg da mærke til at de tog stellet fra, og lagde sammen med brillerecepten... jeg fik to par briller leveret på under en uge... kan man virkelig nå at få briller frem og tilbage fra udlandet på så kort tid??

Piaskov hvorfor råber du, det er ikke høreapparater vi taler om, men briller

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-07-11 00:48

Glassene kan også være lavet i Polen eller Tjekkiet, dem skal man nu ikke pege af idet de har 200 års højt anerkendt glasindustri.

De afsindigt dyre priser her i "velfærdssamfundet" er en af årsagerne til at ikke mange flere er i arbejde.
Kort tid efter at jeg havde fået mit overgebis røg der en tand af, det gik jeg så ind til den første den bedste tandtekniker og fik lavet ......... det tog 5 minutter og kostede 350 kroner.

I bund og rund tror jeg hun har brugt 10-sekunders lim hvilket er noget af det bedste til det brug, men det er ikke fra farvehandleren, det kommer fra hendes egen leverandør der tager 50 x så meget for det samme produkt.

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 22-07-11 06:22

Tak for svaret piaskov.