/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Renault Megane Starter
Fra : Trine08
Vist : 1564 gange
100 point
Dato : 21-07-11 17:51

Hej

Jeg kan ikke finde hvor starteren i min Renault Megane ?
Det ville være rart med et billed hvorpå jeg kunne se det... men kan simpelthen ikke finde noget på google.
Jeg skulle gerne slå lidt på den nemlig =)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 21-07-11 18:21

Almindeligvis et sted i samlingen mellem motor og gearkasse. En cylinderformet tingest, som du sandsynligvis finder hvis du følger + kablet fra batteriet.
HVORFOR vil du slå på den ??? Hvis den ikke virker er det i bedste fald en stakket frist, i værste fald rammer du forkert og kortslutter det kraftige + kabel.
Jeg vil anbefale en renovering eller udskiftning. Den kan sikkert findes hos en autoophugger.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-07-11 21:07

Citat
Jeg kan ikke finde hvor starteren i min Renault Megane ?

http://www.gratisimage.dk/image-7CAE_4E287E19.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-07-11 21:09

SVÆRT ikke

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 29-09-11 16:23

Jeg har en bil hvor starten gik på, det gav mig en uge - 14 dages kørsel før den døde helt.
så gå ud på et autoophug og find en starter, de tager ikke så meget for den.

Som Cortina01 siger, sidder starten mellem motor og gearkasse.
Nogle gange sidder den under udstødningenmanifolen eller under indsugningsmanifolen, ved ikke hvor den sidder på en megane, men det kunne være et bud.

håber det kan hjælpe dig.