/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Smartphones Lommeregner
Fra : gwh
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 21-07-11 10:58

Hejsa Fat lige jeres smartphones og find lige ud af for mig, hvordan jeg finder et % tegn i lommeregneren ? for det ved i da garanteret, jeg har lige fået en LG optimus P990 og jeg kan ikke finde ud af det.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-11 11:16

Jeg kan heller ik' finde % på min fon, en HTC, så du bli'r nok nødt til at regne den ud på den gamle måde eller søge efter en bedre lommeregner i Apps

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-11 11:19

Hvis det er Android skal du søge i Marked!

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-11 12:56

Der er ikke noget % tegn i lommeregneren på LG Optimus P990, jeg har for en sikkerheds skyld ringet til LG support på tlf. 80885758 for at tjekke.
Men du kan gøre det på gammeldags måde, f.eks er pris + moms = pris gange 1,25

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-11 13:46

Efter hvad jeg kan se er det Android der er på tlf!

Så kan du finde en i Marked, gå til menu find ikonet Marked åbn den,
klik på luppen og skriv "Lommeregner" i feltet og så Enter,
den første der kommer på min er med % taste og er GRATIS

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 23-07-11 16:31

Tak til dig klaudi, for svar og for opskriften på at finde en anden Lommeregner
Tak til dig bjarnebr, for at du ringede til LG så behøver jeg ikke lede mere efter % tegnet ,syntes bare at det er meget underligt, at det ikke findes på nye mobiler.
Mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 23-07-11 16:35

Tak for svaret bjarnebr.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-07-11 16:40

Ja jeg sir' da tak!