/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
kæreste
Fra : dani789
Vist : 663 gange
100 point
Dato : 19-07-11 21:51

tjaa jeg er dreng, 15år og bor lidt ude på landet og undrer mig lidt over hvordan man skal finde en kæreste her omkring, for man snakker mest med dem fra ens egen klasse og de fleste fester man kender til er stadig den samme klasse.... nogen idéer herinde?

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 19-07-11 21:53

og det at jeg ikke er den lækreste og at man er lidt genert hjælper da ikke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-11 21:58

www.dating.dk

www.arto.dk

Prøv at lave profiler der.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-11 21:59

Eller www.love.dk

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 19-07-11 22:00

er der da mange i min alder derinde?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-11 22:01

Er der ikke en ungdomsskole som starter op efter sommerferien??

Har du nogle fritidsinteresser hvor du kommer ud blandt andre unge??

Man behøver ikke være den lækreste, bare du ikke er decideret sjusket/ildelugtende/fedtet hår/ osv

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 19-07-11 22:05

@Nordsted1

går ikke rigtig til noget ungdomsskole for der er ikke noget jeg gider

og har heller ingen frihensidterreser vor jeg nødvendigvis skal ud blandt andre, det er nok mest bare at spille guitar hjemme

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 19-07-11 22:26

friheds interesser*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-11 22:42

Citat
det er nok mest bare at spille guitar hjemme

Tror du at der bare sådan lige kommer en guitarspillende pige ind af døren?? ej det var groft svaret, men du er nød til at komme ud af døren.

Hvis du ikke ligefrem er proff til at spille guitar, så meld dig på et kursus, mon ikke der er et på ungdomsskolen?

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 19-07-11 22:50

regner ikke ligefrem med at der kommer en af sig selv, men det sammenspil der er i ungdomskolen er alle drenge og så spiller vi ikke den samme genre music og eller så hader jeg dem der spiller der i forvejen

og alle andre hold er simpelt hen bare noget jeg ikke gider, og så er der for det meste kun piger på sådan et pige hygge hold

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-11 22:59

Hvilke tanker har du selv gjort dig, for at finde en kæreste... du lyder noget negativ??

Pigehyggehold, jamen så er det måske der du skal tilmelde dig

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 19-07-11 23:14

ikke ligefrem negativ har bare svært ved at se hvordan det skal ske pga alle holdene er for det meste noget jeg ikke interesserer mig for...... og uheldigvis er pige hygge holdet kun for piger

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-07-11 00:25

www.love.dk er der mange unge piger.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-07-11 08:42

Det lyder som om, du kunne have vældig godt af at komme på efterskole. Selvfølgelig kan man skrive sammen med piger på nettet på forskellige dating sites, men i virkeligheden, så er der jo ikke noget, der er så godt som at have oplevelser sammen med andre. På efterskolerne knyttes der mange nye venskaber, og nogen finder sig også en kæreste.
Prøv i øvrigt at fokusere mere på at få nye venner uden for dit eget nærområde, så kommer kæresten pludselig en dag, hvor du mindst venter det. Hvis du får nye venner, så kender de måske også nogle piger.
Så mit råd er: Få nye venner og tænk ikke så meget på at få en kæreste. Det er nemlig sjældent én, der kommer på bestilling, når man lige sidder og ønsker det.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 20-07-11 10:09

pifo,

skal på efterskole om et år, men der hjælper jo ikke så meget nu her

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-07-11 12:23

Jamen, så brug det næste år på at øve dig i ikke at være så genert. Byd en pige op til dans, når du er til fest, også selv om det ikke er en pige, du kunne tænke dig at være kæreste med. Eller øv dig i at se folk direkte i øjnene og send dem et smil. Øv dig, øv dig, øv dig.

Pludselig en dag, så står HUN dér.

Og ja, du kan da godt skrive sammen med nogle på nettet, måske er du heldig. Hvis du ikke synes, du ser fantastisk ud, så tænk på at pigerne de tænder på en velsoigneret (altså renlig og klippet / barberet) fyr, der gør lidt ud af sin krop (altså træner og spiser fornuftigt), som smiler og som tør at tage første skridt.

Som sagt, så er en kæreste, ikke én man får på bestilling. Det kræver tid og en indsats.
Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-07-11 18:57

Hvis du som du skriver ikke er den lækreste... Er det vel noget ud skal gøre noget ved.

Citat
og det at jeg ikke er den lækreste og at man er lidt genert hjælper da ikke

Hvis du ikke selv søger for at være lækker, finder pigerne dig heller ikke lækker. Dette fortsætter hele livet så det er "sku bare at komme igang....!!!".

Der er ingen grund til at stille op i "X-faktor" hvis man ikke selv har noget at byde ind med.

Så det er bare igang med vand, sæbe og få det du ser i spejlet til at fremstå lækkert og være lækkert...

Vh Ben

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 20-07-11 21:15

Hvad med at melde dig på et af de hold der kan have den mndste interese?
Dere r jo ikke nogen der siger at du skal brænde helt vildt for alt det du foretager dig.
Og hvis du vil lære nogen og kende og dermed have en bedere cahnce for at møde en du kan lide.

Så må du ud af hulen og gøre noget.
Det kunne jo tænkes du lærte nogen andre at kende og kom til fest der og hvad der kan følge af det. Ikk?
Så få den tunge ende op af sofaen og ud af døren. Også selv om du ikke syntes at det er så hulens interesant. Det er jo ikke et helt liv du melder dig til et hold. Men en begrænset periode på et nogle månder.

Du kan ihvertfald ikke forvente at møde nogen trunter, hvis du fortsætter med det du laver nu. Det har du selv bevist.

Prøv noget nyt kom ud af døren, mød nogen du ikke ellers ville have mødt.

Du lyder som min nevø. Han brokker sig over at skolens undervisning er så kedelig at han ikke gider følge med i undervisníngen. Hvem tror du han straffer? Ihvertfald ikke skolen.
Og det samme med dig. Hvis du ikke prøver noget ander så kommer du til at sidde og pille fnuller i navlen. Mens du undre dig over du ikke kan finde en kæreste.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-07-11 04:02

Det jeg og en kammerat gjorde da vi var 14-15 var at vi snakkede sammen om vor det var mest damer,og vi fant ud af at det vat i kirkens ten sing kor, vi startede der og det vat lidt sang og masse damer,Vi kunde vælge og vrage,vi testede en 4-5 stykker hvær og til slut fant vi vær vores dame som vi ville være sammen med,og da stoppede vi i koret,
alimak

Annuller spørgsmålet
Fra : dani789