/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til fotomanipulation
Fra : bruuno117
Vist : 3538 gange
300 point
Dato : 18-07-11 11:39

Jeg leder efter et program til min svigerinde, som kan lave lidt sjov med billeder ud over at beskære og ændre kontrast osv. Et program der kan lave flotte rammer og ligge nogle sjove effekter på hendes billeder. Det skal helt ikke være for advanceret, så photoshop, psp eller gimp er ikke lige sagen (jeg orker ikke at skulle til at lære hende at bruge det). Så hvis der er nogen der kender et sjov og let program, vil jeg meget gerne høre om det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-11 11:42

Det findes ikke

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-07-11 11:54

Der er masser af den slags programmer, og også en del online tjenester.

f.eks:
http://pizap.com/pizap.php?width=1280
http://funphotobox.com/

Og en masse programmer her:
http://www.download.dk/programmer/multimedie/billedbehandling

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-07-11 12:21
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-11 12:31

Citat
(jeg orker ikke at skulle til at lære hende at bruge det).

Fyren evner er åbenbart begrænsede, så som sagt det findes ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-11 12:32

svigerinden er sikkert dum som snot

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-07-11 12:38

Men Teil

Jeg tror selv du ville kune finde ud af det, og dummere end dig er det vist ikke muligt at være

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-07-11 12:57

Publisher kan lave en del finurligheder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-07-11 15:23

Skal der laves lidt sjovt med et billed, så er et morphing program sikkert lige sagen.
Her er det muligt, at bringe billedet helt ud af fatning. Marker i panden og give personen horn. Give personen Pinochio næse, lange øre eller kineserøjne.
Har du god fantasi, så er der næsten ingen grænser. Ja selv en GIF animation kan laves, ved hele tiden at lave små ændringer i billedet, og gemme dem i en serie!

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 18-07-11 16:37

giv hende photoelements, og bogen om programmet. vis hende evt hvordan hun retter et billede op, og lær hende hvordan hun fortryder.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-07-11 17:29

Det er nu nok mere billeder af ungen hun vil rode med, putte en pæn ramme omkring, måske tilføje lidt stjerner, sepia osv.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 300 point
Dato : 18-07-11 21:05

Citat
Det findes ikke

Der findes masser af dem, men ikke GRATIS.
----
Men du kan jo F.ks prøve dette, kræver JAVA
http://www.escapemotions.com/experiments/flame/#top
----
Dette kan det samme som de DYRE programmer = GRATIS OG DANSK
http://inkscape.org/screenshots/gallery/inkscape-0.48-moonlight-views.png
-
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=online+fotoredigering&oq=online+fot&aq=2&aqi=g6g-s1g2g-s1&aql=&gs_sm=c&gs_upl=3500l7281l0l10797l12l12l0l0l0l0l531l3390l2-2.3.2.2l9&biw=1016&bih=573&cad=cbv

Citat
svigerinden er sikkert dum som snot

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-07-11 21:08

Citat
Det findes ikke

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-07-11 21:39

Man skal da vist lede længe her på Kandu, for at finde en mere usympatisk person end Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-11 22:26

Citat
Man skal da vist lede længe her på Kandu, for at finde en mere usympatisk person end Teil

Hold da kæft idiot

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 18-07-11 23:10

Ahr Teil, du er ikke altid sød ved folk. Det kan godt være at du ved en masse, men det berettiger dig ikke til at moppe og håne folk. Din storhed kommer når du uden at hovverer, fortæller andre det de har brug for at vide. En sand konge behøver ikke at fortælle, at han er konge; - Det viser hans opførsel. En lilli ussel konge uden selvværd, bliver en diktator der terrorserer sine omgivelser og nedgør andrer. en stor mand behøver ikke at stå på andre;han rager op over mængden af sig selv

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-07-11 23:47

Citat
han rager op over mængden af sig selv

Teil den hyggespreder rager kun på sig selv...

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-07-11 07:57

Hvis du har købt en printer med scanner, så følger der ofte et fotomanupuleringsprogram med, af den sjove og lette slags.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-07-11 08:57

Citat
Ahr Teil, du er ikke altid sød ved folk. Det kan godt være at du ved en masse, men det berettiger dig ikke til at moppe og håne folk. Din storhed kommer når du uden at hovverer, fortæller andre det de har brug for at vide. En sand konge behøver ikke at fortælle, at han er konge; - Det viser hans opførsel. En lilli ussel konge uden selvværd, bliver en diktator der terrorserer sine omgivelser og nedgør andrer. en stor mand behøver ikke at stå på andre;han rager op over mængden af sig selv

Kloge ord, tak for det

Kommentar
Fra : webm

Dato : 19-07-11 23:01

Nu kan kloge Åge Teil så godt tage og finde et andet sted at udgyde sin galde, for selvfølgelig findes der et Program til fotomanipulation som kan hentes gratis her:

http://feedproxy.google.com/~r/giveawayoftheday/feed/~3/3Ce8lTAzebo/?utm_source=feedburner&utm_medium=email

I hvert fald en halv times tid endnu...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-07-11 07:13

Citat
Nu kan kloge Åge Teil så godt tage og finde et andet sted at udgyde sin galde, for selvfølgelig findes der et Program til fotomanipulation som kan hentes gratis her

Javel

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 20-07-11 16:27

æv, det er surt at komme for sent :|

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 30-07-11 23:49

Tak for svaret nomore.