/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
søger sang lærer
Fra : maja884
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 16-07-11 21:31

hey

jeg er en pige på 15 og jeg vil så godt begynde til sang men kan ikk li finde et sted hvor man hele ikk skal giver for mange penge,

så jeg søger en sang lærer:
-som bor i Roskilde eller tæt på
-en der ikk skal havde for mange penge for det
-en der kan lærer mig meget jo:)

Kommentar
Fra : Hansriis

Dato : 16-07-11 21:57

Hej hvis din stemme er god så prøv at komme i et kor der lører man også noder med mere.
Hansriis

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 16-07-11 22:33

joo men jeg har været i et kor og jeg vil godt går til solo:D

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-07-11 12:33

Hvis du finder en billig lærer, får du billig undervisning.

Hvis du vil have god undervisning, så koster det altså noget.

Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 17-07-11 13:47

Jeg vil nu også anbefale, at du prøver noget kor igen, bare et, som måske er mere professionelt end det, du har prøvet før. Rigtig mange kirkers pigekor er meget professionelle (og kræver derfor også noget af koristerne), og det gælder nok især i domkirkerne. Så har du prøvet Roskilde Domkirke? http://www.roskildedomkirke.dk/aktiviteter/musik-og-koncerter/pigekor

Man får normalt også løn i et kirkekor. Hvis du er i et kor med en dygtig kantor/korleder, så vil han/hun også kunne guide dig til, hvordan du får bedst og billigst soloundervisning.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-07-11 21:41

Har I ikke en musikskole, hvor du kan tilmelde dig sang?

Annuller spørgsmålet
Fra : maja884

Dato : 01-10-11 18:44

fordi folk er ikk rigtig søde mod mig når jeg spøger om noget og så var der en der skrav at jeg måske skulle annuller nogle af mine spørgsmål:)