/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med youtube
Fra : lgs
Vist : 577 gange
29 point
Dato : 16-07-11 17:27

Har det problem, at jeg den ene gang kan få f.eks. et musikstykke afspillet på youtube - det næste øjeblik ikke et andet. Harddisken har masser af plads, så hvad kan der gøres?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-07-11 17:49

Du kan ønske dig en mere stabil internetforbindelse. Hvad bruger du.
Mobilnetløsninger virker som vinden blæser, eller rettere efter hvor mange andre brugere, der trækker data.

Det kunne også tænkes at du vil se nogle meget populære sider, som overbelastes.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-07-11 18:31

HER KAN DU TESTE DIN HASTIGHED og se om den virkelig er så ustablil
http://www.speedtest.net/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-07-11 19:01

Prøv at opdaterer din flashplayer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-07-11 21:34

Citat
Har det problem, at jeg den ene gang kan få f.eks. et musikstykke afspillet på youtube - det næste øjeblik ikke et andet. Harddisken har masser af plads, så hvad kan der gøres?

Min går NED med sort SKÆRM.

Citat
Prøv at opdaterer din flashplayer

Eller prøv at opdater??= dit JAVA
det er, som om der hos MIG, kører et script i baggrunden,
før jeg når ind til selve tuben.
Men kun når jeg prøver at LOGGE ind....
Og så mister jeg al forbindelse = sort skærm og genstart.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-07-11 21:35

Citat
Harddisken har masser af plads,

Det skal man JO nok ikke sige, har du tømt Papirkurven for nyligt...