/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hjælp mig til mere plads
Fra : Luke2000
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 16-07-11 06:16

Jeg har brug for mere plads i dropbox, det er et super program hvor man kan opbevare sine filer online.
Hvis der er en der vil oprette og bruge mig som referral ville jeg blive meget glad, min mail er reneskou(Snabel-a)hotmail.com Udskift Snabel-a med @

Ville blive meget glad for hjælpen.

Giver gerne 500 point til alle der hjælper (-:

Og Undskyld for at tage tid til dem der syndes det er åndsvagt.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-07-11 06:20
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-07-11 07:50

Er det at betale et problem, og hvad har Din computer og mobiltelefon som kræver backup kostet ????

Kommentar
Fra : grow

Dato : 16-07-11 08:48

Jeg benytter selv Dropbox med de 2Gb plads, men jeg har suppleret med de 25Gb gratis plads på Skydrive.com Du kan oprette flere brugeradgange med hver 25GB.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-11 19:57

Double Your Dropbox Referral Storage by Verifying Your .EDU Email Address

If you’re looking for some extra space in your Dropbox account you can double your past and future referral space bonuses by simply activating an .EDU email address on your Dropbox account.

http://www.howtogeek.com/news/verify-a-edu-email-address-and-double-your-dropbox-referrals/5744/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 15:16

Nå det ku ik' bruges