/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
At lægge en hjemmeside ind fra Publisher
Fra : steenandreasen
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 15-07-11 10:59

Jeg skal have opdateret min hjemmeside.
Jeg har mit eget domain (fasa.dk) men det er så længe siden jeg har opdateret at jeg kan ikke huske hvordan man gør.

Er de nogen der vil hjælpe mig, ikke med at lave hjemmesiden i Publisher, men at lægge den ind på serveren.
på forhånd tak

Steen A 71år

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-11 11:07

Jeg er ked af at sige det, men publisher er et lidt finurligt program til hjemmesider.

Når du nu har Publisher........................har du så ikke også FrontPage, som er lidt nemmere.

Eyvind 68 år.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-07-11 14:28

Mon ikke det kunne tænkes at være Front Page der er tænkt på?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-11 14:32

Muligvis webm - men på et tidspunkt prøvede jeg også at lave hjemmesider med publisher, og det var for mig ikke godt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-07-11 20:45

De fleste af MS's programmer der kan fabrikere en hjemmeside, er i stand til at fylde mange flere informationer på hemmesiden, som er skjult i opsætningens tekst. Brug hellere STONE's Webwriter, så vil en hjemmeside med relevante informationer, typisk fylde under der halve.

Jeg formoder at du har adgangslinket til din hjemmeside, og selvfølgelig password.
Brug så InternetExplore til at overføre det hele med den.

Du skriver blot din FTP adresse oppe i den linie hvor der normalt står HTTP:// o.s.v.
Så får du en boks, hvor du logger ind.
Nu starter du så også din stifinder, finder dine nylavede hjemmesider. Du markere det aktuelle, og trækker det hele over i din browser, som skal være åben til dit domæne.

Ved at halvere skærmen med browser og stifinder, er det nemt at trække et kopi over på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-07-11 21:52

Citat
men at lægge den ind på serveren

Citat
Kræver vist briller for at læse det spørgsmål

KRÆVER ADGANGS - KODER
Hvilket er EN MEGET DUM IDE, at smide ud til andre herinde.
Men spørg E.C, han render ikke med sladder.........
Eller prøv FileZilla men det kræver ALTSÅ at du har koder til din hjemmeside.
-----
Har du mistet dine KODER til din hjemmeside?
SÅ KONTAKT din NET UDBYDER, og de ligger i din MAIL-BOKS
inden for en ½ time...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-07-11 21:53

Citat
Men spørg E.C,

=
Citat
Eyvind