/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mms opsætning til Sony Ericsson Satio
Fra : Gigli-Chico
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 15-07-11 10:40

Hej.

Jeg har tidligere haft dette problem men jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det lavet sidste gang. Jeg har lige fået min Sony Ericsson Satio tilbage fra reparation. opsætningerne jeg havde på min tlf er så blevet slettet idet de har lavet den. Jeg skal have sat mit MMS op så jeg kan sende og modtage MMS.

Jeg har prøvet:
menu - indstillinger - telefon - hent indstillinger - internet og MMS - fortsæt. og så skriver den: kunne ikke overfører installation kontant operatør eller prøv igen..

Jeg har så også prøvet at gå ind på selve sony ericssons hjemmeside og finde min tlf og få sendt opsætningen til min tlf. men det virker heller ikke.

Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-07-11 11:03

gå ind på din operatørs hjemmeside og få tilsendt indstillinger....
feks onfone:

Citat
Første gang du sætter dit nye Onfone SIM-kort i din mobiltelefon, vil du modtage 2 automatiske opsætninger pr. SMS. Dette er automatisk opsætning af MMS og en opsætning af GPRS. Du skal installere opsætningerne. Koden du skal bruge til at aktiverer opsætningerne er 1234.Modtager du ikke automatisk opsætningerne, kan du bestille disse ved at sende en SMS med beskeden ”MMS” til 1249 samt en SMS med beskeden ”GPRS” til 1249. Herefter vil du modtage opsætningerne.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-07-11 11:04

så skriv hvem du har... TDC? Telenor?

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 15-07-11 11:07

Jeg har været inde på CBB's hjemmeisde og få tilsendt opsætningen men det virker ikke?
(jeg har CBB)

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 25 point
Dato : 15-07-11 12:22

Både GPRS og MMS?

prøv at slukke og tænde din telefon

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-07-11 12:25

https://www.telmore.dk/1210849610160/HelpFAQItem_C/helpfaq_3_manuelopsaetningafsonyericsson

Telmore beskriver her hvordan du kan slette indstillinger, prøv slet alt og prøv installere igen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-07-11 12:34

ellers kan du logge på cbb her og så finde præcis hjælp

https://www.cbb.dk/mobil/hjaelp/opsaetning-af-mms/

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 16-07-11 11:26

Tak for svaret snaptil.. imorges modtog jeg pludslige en mms.? så virkede den uden jeg havde gjort noget :S mærkeligt. men mange tak for hjælpen.