/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Sandhedens time?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 14-07-11 06:20

Der er en del? der har udvist forståelse for Knudsens intelligens på diverse jagtdebatfora, men i sidste ende, har indehaverne af debatsiderne fået nok af Knudsen.
Jægerforbundet har dog ladet manden køre videre, men det ser ud til medlemmerne i i DJ lukkede debatfora har fået nok, her er en der siger det i særdeles klar tale
Jeg må erkende at om man kan lide Bent Ballegård eller ej, så formår han at få kastet grus i enhver maskine, der eventuelt kunne arbejde for et bedre Danmarks Jægerforbund.
Man kunne fristes til at tro at han var på lønningslisten i forbundet som Ole´s spinddoktor. :OD
Jeg havde håbet at Bent når han nu fik det krævende tillidsjob i kreds 3 ville bruge sin tid på at lave noget fornuftigt for kredsen og i lighed med de fleste andre have en hvis pli overfor det tillidshverv man har fået/påtaget sig, men nej han kører løstigt videre, jeg ved ikke om han indtager en slags sandhedsserum for at opnå dette klarsyn han tilsyneladende har, et eller andet indtager han ihvertfald, og det gør ham meget intilligent, hvis man spørger Ballegård. :DD)
Med venlig hilsen

Spørgsmålet er, hvornår får Knudsen det røde kort fra DJ-debatfora?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-11 09:28

Ja, det er sgu' spørgsmålet til 1000 kr !!

Han burde have haft det røde kort for flere år siden med de ekstremt tåbelige og nedladende spørgsmål og svar han har givet og stadig gør - godt man ikke er medlem af en klub/forening af dén kaliber !
For det viser jo kun alt for tydeligt, at DJ ikke magter at holde justits inden for egne rækker - ikke underligt, at DJ har haft ørerne i maskinen i en del tilfælde, f.eks. med korruption o.lign. !! Det er måske derfor at bb1 stadig er medlem og får lov at ytre sig på det skammeligste, ud fra devisen om at lige børn leger bedst !?????
Gør oprør I fornuftige medlemmer af DJ, for I udgør de fleste af medlemsskaren - ud med alle de gamle forstokkede ideer og lad nye yngre kræfter tage over - det fortjener danske jægere !
DLS synes derimod ikke at kunne komme videre, desværre - for vi trænger til et modspil eller flere til DJ.

ØV4
Hvorfor C og K ?? Blot fordi bb1 siger det ? Aldrig i livet !!

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-11 09:49

På et eller andet tidspunkt - det tidspunkt må gerne være i dag- bliver fætter Rodehoved vel nødt til at sige; "Nu går den ikke længere Grandberg" !

Strategien i DJ var ellers, at give Bent en tillidspost i håbet om, at kværulanten ville geare ned og koncentrere sig om det emne han var blevet "valgt" til - det lykkedes som bekendt ikke.

Så jo, DJ er nødt til at stoppe Bent Ballegaard, såfremt DJ ønsker en større medlemstilgang - og der er heller ingen tvivl om, at mange af DJ medlemmer overvejer at melde sig ud af DJ.
Jeg har hørt flere "gamle" medlemmer sige; "Hvis Bent får lov at fortsætte som han hidtil har gjort, overvejer de såmænd at melde sig helt ud af DJ.

Det her, er så min egen helt private mening; Bent er ikke - har aldrig været - bliver aldrig nogensinde et aktiv for nogen som helst jagtforening.
Bent er en kværulant, som kun har et eneste formål her i livet - nemlig, at gøre sig uvenner med så mange mennesker som overhovedet muligt.
Kort sagt, Bent er guf for enhver psykiater.

Mvh.
HH.

Just walking in the rain.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 12:02

Nemlig! Og så er han også grim !

Spøg til side og baller fat! Bent er jo et betalende medlem - som kun kan smides på porten, hvis han begår forbundsskadelig virksomhed, som dengang han blev ekskluderet af Dansk Land- og Strandjagt - også kaldet DLS (har intet at gøre med foreningen De Liberale Svinehunde). Her havde man beviserne i orden - og ekskluderingen blev da også ledsaget af et brøl af latter - da han blev vist døren.

Nu har Bent - med sin gøren og laden - tegnet et vrangbillede af den danske jægertype - hvis der findes sådan en fætter, og alene det berettiger en ekskludering fra DJ. Men så længe nogle bonderøve i Kreds 3 holder hånden over ham - så sker der ikke noget. De vil jo gerne have et sted at lufte deres hunde - og da de fleste medlemmer åbenbart ikke selv har revir, så er de tvunget til at lefle for Bent - for at få luftet udstyret et par gange om året.

Det er dog rart, at nogle begynder at stikke til den blævrende landbudding i DJ-bladet Jæger. Måske sker der snart noget.

For ind i Helvede, hvor det regner her i Nordsjælland. Fragtmanden har lige været her - med nogle hundedyre 5 meter lange tagplader til en terrasseoverdækning, men det var lykkedes for chafutten at ødelægge for en formue, og jeg nægtede at modtage skidtet. Sådan er det med Danske Fragtmænd. De har stadig ikke fundet ud af at spænde langgods fast til slingrebædderne - når tingene skal fragtes. De møver bare alt ind mellem hinanden - og håber på mirakler. Gutten her kom fra KJ-Transport, som kører i Nordsjælland. Jeg var oppe på ladet - og hold da helt kæft hvor det lignede Hiroshima efter bomben.

Man tager sig en slapper i dag. Hav det godt derude i regnen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-07-11 12:38

er i alle 4 den samme person???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-11 13:13

Hej snaptil

Beskrivelse
--------------------------------------------
Økonomi og tal .. det er åbenbart mig
--------------------------------------------

"er i alle 4 den samme person???" skrev du !!

Er det fordi tallet 4 passer til din egen beskrivelse eller hvorfor spørger du ??

Jeg kan helt klart svare for mig selv: Nej, jeg er ikke den samme som de øvrige !!!! Heller ikke med C eller K !!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 13:18

For Fanden da - snaptil. En temmelig grov antydning. Ethvert begavet menneske kan se forskellighederne i sprogbrugen. Kun en Ballegaard kunne finde på at spørge så dumt. Han ser spøgelser overalt.
Er du Ballegaard??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-07-11 13:18

Hej snaptil......Når du kan drage den slags konklusioner, burde dit nickname være: 4 snaps til....

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-11 13:27

og én til for forfatteren Bendt Ballegård Snaptil Knutsen

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 13:41

Nu er snaptil mere til økonomi og tal. Det er nok derfor bogstaverne er blevet forsømte. Ret skal være ret!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 13:47

På en sådan dag burde MULYI-X`erne faktisk sidde på en restaurant ved en eller anden fjord eller kyst - ved et frokostbord med alle lækkerierne bredt ud til fælles afbenyttelse - mens regnen siler ned udenfor.
Nu er det snart på tide, at der bliver taget et "familiefoto" af de gæve X`ere.
Hvad siger I ?

Mvh.

Tonganeseren

Hvordan var det nu de gæve musketereres motto var?
1. Var det "Een for alle - alle for een?
eller . .
2. "Een på alle - alle på een"?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 14:39

Hvis vi kunne finde ud af at mødes, kunne det ske på et sted så nogenlunde midt mellem os. Jeg aner ikke, hvor de fleste bor, men vi kunne mødes i Sorø, ved Roskilde Fjord, i Nyborg eller et helt femte sted. Jeg er 100% sikker på, at alle MULTI-X`erne er pålidelige og diskrete mennesker, som aldrig vil kunne misbruge tilliden. Vi kunne f.eks. mødes i begyndelsen af september, hvor tidspunktet ikke kolliderer med "helligdagene". Når vi er fremme i oktober, så kniber det erfarinsgvist med tiden.
Tidspunktet og mødestedet bør nok hemmeligholdes - og ordnes pr. private mails, idet vi nødigt skulle risikere intens overvågning og aflytning på "bomoptager".
Det kunne edermageme være hyggeligt. Påklædningen skal være tvangfri - altså uden bæltespænde.

I skovens dybe stille roooooo . . . hvor sangerhære bo.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-07-11 16:03

Hej Tonganeser !!

Svaret på dit spørgsmål er: Een foralle - alle een !!! Til ære for Grethe som der altid går noget i !!
Ka' vi vinde noget ???

Ideen du fostrer er rigtig god, men helt ærlig; hvis vi vedbliver med at være anonyme over for hinanden, kan ingen på noget tidspunkt skydes i skoene at den eller den har "talt over sig" - så derfor mener jeg vi skal vedblive med at være anonyme - men det kunne sgu' være sjovt at se hverandres åsyn over en bid brød og en dram og så fortælle løgnehistorier !!! Til at bedømme disse løgnehistorier, kunne vi evt. invitere en specialist på området (løgnene), men det er nok at gå for vidt !!!!! Iøvrigt er de fleste af hans venner inden for kultur/ forfattere og våbensmede også døde, så det går nok ikke Og forresten, så er det ikke engang løwn !!!

ØV4
Fjordrejer er dejlige, specielt dem fra Vejle Fjord, fanget af en pedelmedhjælper som er i løntilskud iflg. bb1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 16:11

Jeg mener at kende Jer så godt, at ingen af Muli`erne vil løbe med en halv vind eller optræde indiskrete. Det ville være det rene "selvmord" at hænge en X`er ud på hjemmesiden. Men tænk nu lige over det. Jeg vil i hvert fald gerne møde Jer.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 16:21

Jeg har en skidegod ide.
Vi behøver ikke at optræde med navne overfor hinanden.
A: Betterwisser
B: Provsten
C: Øjenvidnet
D: Sandhedsvidnet
E: Heidi-Ho
F: Tonganeseren
og så kan vi optræde med halvmasker - som Zorro gør det.

Er der flere X`ere - så kører vi bare viedere med alfabetet (det som Ballegaard ikke kender).

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-11 16:22

Glæder mig til at se Betterwisser som Zorro

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-07-11 18:23

Ingen tvivl Tonga, det kunne blive drønhamrende skægt, at vi mødtes over en kop øl og en bid brød - og måske lidt natteroderi på et listigt beverding - altså uden nogen form for grisebasse svineri - vi er jo trods alt pæne mennesker.... Meen, jeg siger ligesom Øjenvidnet, lad os bevare anonymiteten lidt endnu.

Jow, ihvertfald Øjenvidnet, det vil gå for vidt at invitere løgenhalsen med. Han kommer bare med sin bomoptager og optage hele molevitten. Og han ville med garanti også invitere den køwenhavnske renovationsmedarbejder med som billedeknipser. Bare tanken alene,, at vi kunne risikere at blive hængt ud på løgenhalsen hjemmeside med billede - og på langs ad billedet står der; "@copyright Robert Hæ"
Det vil få det til, at løbe koldt ned af ryggen på mig..... Uha da fy føj.

Mvh.
HH.
Udklædt som Batman, hvis vi endelig skulle mødes..

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-07-11 06:32

Tak for svaret Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-07-11 09:08

Mange tak for pointene.

Mvh.
HH