/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
pige på 15 søger alt job:)
Fra : maja884
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 13-07-11 22:33

hey alle sammen

Da jeg har søgt rigtig mange stede og alle siger bare at jeg skal være gårt ud at 9 eller 16 år

så ville jeg høre om måske nogen her inde søgte en pige på 15 til noget job
eller om i kende nogen
det skal bare være i roskilde eller lidt uden for mod KBH,
en ting jeg ved jeg er god til det er nok med dyr, jeg elsker dyr og ride selv 3 gange om ugen så ved rigtig meget om heste, hunde, kanine osv..

men hvis i vil vide mere eller sådan noget så skriver i bare

håber jeg høre fra nogen.

Fra
Maja:)

p.s hvis nogen har nogle gode tips til hvad man kan skriver i en jobansøgning så må i også meget gange skriver til mig:)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-11 06:36

AF

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-07-11 07:31

Kære Maja

Når man søger job, er det en rigtig god ide at finde ud af hvilken type job man søger, der er ingen der ansætter udfra en tekst som den du fyrer af.

I øjeblikket er der rigtig mange mennesker der søger jobs, og ikke særlig mange jobs at få, så du er nødt til at være helt fremme i skoene. Når du søger job så sæt dig ind i hvad jobbet indebærer, og gør op med dig selv:

Hvor mange timer om ugen vil du arbejde?
Hvad vil du lave? (det er ikke nok at fortælle hvad du godt kan lide at lave i din fritid, for de fleste af os laver noget andet når vi er på arbejde end når vi har fri)

Og i sidste ende, hvis du virkelig gerne vil arbejde, så kan du med garanti få en avisrute med det samme.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-07-11 10:21

Du skal også have hjælp til at formulere en ansøgning. Skriftlig dansk er ikke din stærke side.

Hvis man søger job af anden art behøver ansøgningen ikke at være stilistisk perfekt.
Men det duer ikke med en, hvor man dårlig fatter hvad du vil.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 14-07-11 12:54

Transor - Du er langt ude...

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 15-07-11 20:43

få en avisrute, eller vent tl du bliver 16, så kan du arbejde i butikker osv.

husk at følge med i skolen, det er lettere at få arbejde hvis du har en uddannelse.

Annuller spørgsmålet
Fra : maja884

Dato : 01-10-11 18:41

fordi folk er ikk rigtig søde mod mig når jeg spøger om noget og så var der en der skrav at jeg måske skulle annuller nogle af mine spørgsmål:)