/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
ELNA special symaskine
Fra : omegalotus
Vist : 1211 gange
200 point
Dato : 13-07-11 14:28

søges instruktionsbog på dansk og tilbehørsbox til ELNAS SPECIAL kopi PRIS ?

Kommentar
Fra : altmuligmand01

Dato : 13-07-11 14:48

Google--- symaskiner --- nederst på første side ELNA symaskiner, prøv om du ikke kan komme videre der

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-07-11 15:59

http://www.freego.dk/elna+symaskiner.htm ,
jeg håber, at du finder noget her

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-07-11 16:02
Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 13-07-11 18:37

tak for jeres svar desværre ikke noget positivt,min maskine er jo en gammel svend fra 70erne,så hvis en har kasseret maskinen men stadig har brugsanvisning vil det glæde mig på Amager

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 200 point
Dato : 13-07-11 20:21

Måske du skulle spørge på et håndarbejdsforum, dér er der nok større chance for, at en har sådan en maskine stående, som kan kopiere manualen.

Rokken.dk
Kreativsiden.dk
Hobbynettet.dk
Kreahulen.dk

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 15-07-11 21:13

denne symaskine ELNA Special type 31 hører gerne mere fra jer derude

Godkendelse af svar
Fra : omegalotus

Dato : 25-07-11 00:58

Tak for svaret Troldepige.jeg har fået maskinen til at sy perfekt. 40 år gammelt kram .