/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
hvor sælger man bo bedre og gør det selv
Fra : Birgitte32
Vist : 1596 gange
100 point
Dato : 13-07-11 12:49

Vi har lige tømt mine forældres hus efter min fars død, og der er bl.a. en kæmpe stak gamle Bo Bedre og Gør Det Selv blade .. Er der nogen, der har en ide til, hvor man kan komme af med dem/sælge dem henne? Forventer på ingen måde at få en masse penge ud af det, men vil bare gerne af med dem, da de fylder rigtig meget. Vi taler måske om 500 numre. Har fulgt lidt med på DBA og Gul og Gratis, og der er absolut ikke salg i sådan noget der. Bor i Vestjylland omkring Varde/Esbjerg

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-07-11 12:58

Man kan være heldig at komme af med dem på kræmmermarked eller lignende, men den tid og de penge du skal bruge på det, vil sandsynligvis overstige udbyttet.

Medmindre i kender en der vil have dem og kan gøre den person glad, så smid dem ud, de har ingen værdi i handel.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-07-11 13:12

Kør hen på genbrugsstationen og sæt dem ind i loppecontaineren så er der måske en og anden der kan bruge dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-07-11 13:46

Sælge, du får ikke penge for det skidt.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 13-07-11 14:26
Kommentar
Fra : mjanneh

Dato : 02-09-11 18:40

Du kunne også prøve at høre hos nogen af antikvariaterne (www.antikvariat.net). Der er flere af dem, der har Bo Bedre-relaterede ting.

Ellers ville jeg finde en marskandiser. De har i regelen netværket i orden.

Eller her: http://www.altdetdejlige.dk/20429787