/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Søge bygninger med Google SketchUp 8
Fra : JanJohannsen
Vist : 553 gange
200 point
Dato : 13-07-11 00:07

Hej

Kan jeg med et billede af en eller flere huse i danmark søge efter tilsvarende i fx holland?

MVH
Jan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-07-11 07:50

nej

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-07-11 07:50

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 1
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 10

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 13-07-11 22:33

OK, men hvordan kan man så finde vidioner på youtube hvor man finder to ting som ligner en ½ UFO to forskellige stder i verden?

PS Hvad mens der med citatet?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-07-11 08:30

Hej Jan,
Jeg kan desværre ikke svare dig på dit første spørgsmål, men jeg er ret sikker på, at Teil med sit citat vil gøre opmærksom på, at du har en tendens til at annullere dine spørgsmål. Jeg kan nu godt forstå at folk ind imellem annullerer spørgsmålene herinde, for hvis man ikke får et relevant svar, så er det vel fair nok. Sagen er bare at de points, du har sat på højkant, mister du alligevel, og så kan du lige så godt give dem til én eller anden, der nærmer sig et fornuftigt svar. På den måde bliver du ikke ski... upopulær her på Kandu. Der er nemlig en del, der ligesom Teil, går ind på din profil, for at se en oversigt over lukkede svar. Tag dig ikke af Teil. Han gør det næsten altid
Og alligevel lurer der en meget rar person under overfladen - hvis man kigger godt efter
Ikke, Teil??

pifo

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-07-11 08:36
Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 14-07-11 17:38

Hej pifo

Jeg tjekker din link ud og hvis der er "pote" så......
PS jeg er ikke inde i kandu.dk, men hvad kan man bruger de point som nogen åbenbart samler?

/ jan

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-07-11 17:47

Åh, dybest set, så handler det mest om æren, når det gælder de points.
Man får ikke noget ud af det ellers. Jeg tror, du skal sammenligne det med et spil. Man får ikke noget ud af at vinde, andet end sejren i sig selv

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-07-11 17:51

Faktisk tror jeg, at man for mange år siden kunne vinde en præmie, hvis man havde månedens højeste score. Men jeg har ikke været med så længe, så jeg er ikke helt sikker. I dag får man vist ingenting