/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
overnatning på vejen :)
Fra : Helle10
Vist : 1395 gange
100 point
Dato : 12-07-11 21:58

Hej alle

Så nærmer tiden sig, for min tiltrængte ferie. Fredag går turen mod Ungarn via Rostock, vi tænker på at overnatte en gang på vejen, omkring Prag eller lidt sydligere. Har I erfaring med et godt sted, ikke for dyrt og med morgenmad? Det behøver slet ikke at være fint, bare der er rent og rart.

Tak og nyd sommeren

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:05

Hej Helle10.
her er der tilbud...30 Euro pr. person.
http://www.praguebedandbreakfast.com/e/novak.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 22:07

Denne har jeg været på, og kan varmt anbefale den

http://www.campingprag.dk/

De taler dansk, det kan være rart, hvis der er noget man er i tvivl om

Rigtig god ferie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 22:09

Jeg var godt nok med campingvogn, men de har også værelser - hvordan de er ved jeg ikke, men pladen var med meget ordnede forhold

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:10

Citat
Jeg var godt nok med campingvogn, men de har også værelser

Med morgenmad...tvivler stærkt på det !!!

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 22:12

Hej Nordsted.

Pladsen ser fin ud og jeg læser netop deres siden igennem, dog bliver det vist et problem kun at overnatte en enkelt nat i højsæsonen - der er det nok noget B & B man skal ud i. Tusind tak for linket.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 22:20

Hva' tvivler du på Piaskov....morgenmad kan købes på pladsen... vi gav 6 kr omregnet for en stor pose nybagte rundstykker

Der er mange muligheder for B&B hvis i ikke kan få værelse på plasen

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=bed+and+breakfast%2Bpragh&oq=bed+and+breakfast%2Bpragh&aq=f&aqi=&aql=undefined&gs_sm=e&gs_upl=272l7874l0l23l18l0l0l0l0l322l644l0.1.1.1l3&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=14678c9b7b4040e1&biw=1536&bih=660

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 22:24

Tak for linket Pia, der er jo en masse at vælge imellem :D

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:28

Citat
Hva' tvivler du på Piaskov....morgenmad kan købes på pladsen... vi gav 6 kr omregnet for en stor pose nybagte rundstykker

Muligt...og jeg ved da godt det er billigt.
Men når man kun skal overnatte gider man da ikke slæve kniv, gaffel .smør ost ,osv osv med.
Det er da bedst bare at sætte sig til bords og så komme videre i en fart til det bestemmels sted man har for øje.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:29

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Tak for linket Pia, der er jo en masse at vælge imellem :D

Det var så lidt Helle.
Rigtig god tur og prøv at nyd den smule tid i har i Prag...der er så skønt.

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 22:32

hov - campingferie er super dejligt og hyggeligt - Jeg har de allerbedste ferieminder fra pladser rundt omkring..

Men sandt nok, vil jeg nok lige denne nat, foretrække at køre længst muligt - finde en god ren seng og en solidt morgenmåltid, og så komme afsted igen..

av det der med pointdelingen er ikke let, I har begge hjulpet mig godt - jeg læser lige det hele igennem og lader spg stå åbent lidt endnu. Tak til jer begge <3

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:34

Citat
hov - campingferie er super dejligt og hyggeligt -

Jeps...du har 100% ret...vi var der sidste år i 14 dage med campingvogn og skal derned igen i år.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 22:36

Når Oasen campingplads var så velordnet, er jeg sikker på at det må værelserne også være, og hvis man spørger pænt, så kan man sikkert også få morgenmaden serveret

Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig et værelse hvor der ikke er hvad der skal være, men jeg kan da tage fejl

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 22:37

vi har booket to overnatninger i Prag på hjemvejen, så det bliver der at vi får shoppet og set os omkring, glæder mig meget!! overnatningen ned, bliver nok mest til nye kræfter :D

Du må have en skøn tur med campingvogn Nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 22:40

Mange tak Helle

Måske du også kan bruge denne side

http://www.kandu.dk/spg103799.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:40

Citat
Jeg kan faktisk slet ikke forestille mig et værelse hvor der ikke er hvad der skal være, men jeg kan da tage fejl

Ok...har du aldrig været på et hotelværelse hvor der ikke var bestil osv

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 22:46

ork jo, dette er faktisk første gang at jeg bestiller.. vi finder gerne bare et sted på vejen - men forandring fryder siger man jo :D

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 22:50

Nu kalder dynen tak skal I have, også for sidste link - godt at kunne bestille en øl jo :D :D - Jeg læser det hele igennem imorgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 22:57

Jamen der hvor i har booket på vejen hjem, er der så ikke mulighed for også at booke en overnatning p vejen ned??

Selvfølgelig kan man da opleve smuttere på de forskellige bookinger, men som sagt Oasen var meget velordnet.... og sikkert (synes jeg), man blev bl.a. videofilmet ved indgangen, så de kunne se hvem der kom og gik på pladsen, det synes jeg var meget trygt, bl.a. fordi jeg har en svoger der bookede på et hotel i Prag med lukket gård (og vagt) men alligevel fik stjålet bilen

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-11 23:01

jo det kunne vi sikkert, det var mere for at se noget andet :D Jeg checker oasen igen, kunne være dejligt med en nat med pool efter køreturen, men tror det som sagt ikke..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-07-11 18:05

Var det noget med et hotel i stedet? B&B kan være en skidt oplevelse, hvis man ikke er blevet anbefalet et helt specifikt sted, som nogen man kender kan stå inde for. Sorry, Pia Skov, jeg ved jo ikke om du rent faktisk har prøvet det B&B, du foreslår? Jeg har selv haft blandede oplevelser med B&B

Kig på dette, om det kunne være noget for jer?
http://da.hotels.com/ho212008/duo-prag-tjekkiet/#description

Der findes mange andre fine hoteller til en fair pris.