/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Sneglevitser
Fra : klemme2006
Vist : 1554 gange
100 point
Dato : 12-07-11 21:25

Imorgen skal jeg være kommmentator på et sneglevædeløb.Det kan godt komme til at trække ud, så jeg får brug for en hoben vittigheder af typen,de føler hinanden på hornene, det er sport der trækker spor, bringe sejren i hus.

Byd ind!

Hvad er gode sneglenavne? Jeg tænker på at man må kunne finde inspiration i travhestes absurde navne.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-07-11 21:30

HVOR henne???

Citat
inspiration i travhestes absurde navne.

Kussen´s trav
ELLER? kan-du

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 21:34

Næææ ikke lige en vittighed, men måske du kan bruge Nybolig's reklame med sneglene og deres ja/nej hat

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 21:43

Hvad er ligheden mellem en mand og en snegl ?
De laver begge to slæbespor.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 21:43

Hvorfor bor en snegl i hus...den er træt af lejlighed.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 21:51

Hejsa Klemme.

Det skulle du dæleme ha spurgt om for mindst 14 dage siden. For min hjerne arbejder kun i sneglefart . Men en snegl kan vel kaldes "Husejeren". Et andet navn - "Den kravlende fartdræber". Eller "Den Huserende Fartdjævel". Eller "Den Langsommelige Proprietær".

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 21:53

Og hvorfor har snegle ikke campingvogne? Gæt selv

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 12-07-11 22:04
Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 22:16

"Vinbjergsbestigeren"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:17

Citat
Men det vist den samme side Piaskov er på

Jeps...du kunne heller ikke dy dig

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-07-11 23:02

Tjeneren på en restaurant vendte sig om på vej ud i køkkenet og trådte en vinbjergsnegl ihjel. Gæsterne så spørgende på ham og han forklarede, at den havde rendt i røven af ham hele aftenen og det var han træt af

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-07-11 23:10
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-07-11 23:12
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-07-11 23:16
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-07-11 23:21
Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 23:52

"Speedy Snailzales"

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-11 07:22

Citat
Hvad er ligheden mellem en mand og en snegl ?
De laver begge to slæbespor.

Det er altså pygmækvinder der laver slæbespor efter sig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-11 12:33
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-07-11 15:09

Hvad med ´sneglepost´ til 8,00 kr. brug eventuel den snegl der taber, og spar 2,00 kr.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-07-11 21:33

Replikker:
"Han trækker følehornene til sig - skal nok en tur til bageren efter snegle"
"Han har vist valgt sneglesporet"
"Han vil vist ikke ende med persille på toppen"
"En sær snegl som ikke stiller op for slimede bemærkninger"
"En rigtig klæber som kender den slimede vej til succes" ....... und so weiter

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 19-07-11 17:18

Hej Klemme

Har du helt trukket følehornene til dig ? Det er jo snart længe siden, at det var "i morgen" .