/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Indbrud pris
Fra : Luke2000
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 11-07-11 19:30

Efter et indbrud er min bildør skæv for oven, tror du de haft en kojern inde og så lave en åbning til at få låsen op med en eller anden lille stykke sptåltråd.
Men det har gjordt at den er ret skæv i toppen den lukker slet ikke tæt... Nogen bud på om det kan laves og prisen, den er ikke forsikret ud over ansvar og skal ikke sælges vidre.

De fik for resten 1 kr ud af det.....Det er ikke engang en joke.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-07-11 19:34

Spørgsmålet er også om det kan rettes... Har ingen forstand på biler.

Kommentar
Fra : Beestone

Dato : 11-07-11 19:49

10 minutter hos en mekaniker med erfaring kan nemt ordne den sag.
Hvis ikke du har erfaring med opretning af skæve døre, forklap og bagklap, skal du ikke prøve selv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-07-11 19:49

Åbn døren, rul vindue ned, sæt en træklods i klemme ved låsetøj, så kan du "måske" vride toppen tilbage så døren den lukker rigtigt igen...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-07-11 20:09

Har lavet en aftale med en mekaniker om at lave det på Onsdag.. Det er dyrt ikke at være bilkyndig, en mere vidende person kunne sikkert selv rode med det, men vil ikke gøre ondt værre.

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 12-07-11 10:35

buk rammen tibage igen selv!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-07-11 14:07

Havde samme problem for år tilbage med min Mercer. Holdt døren mellem knæene. Tog fat i rammen for oven, og vred den tilbage over tre fire gange. Jeg havde ikke tid til, at værkstedet skulle have den i to dage! (Mercer i Hjørring, den gang det var den gl. importør). Har aldrig været utæt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 15:18

Hallooo

Åbn døren, rul vindue ned, sæt en træklods i klemme ved låsetøj, så kan du "måske" vride toppen tilbage så døren den lukker rigtigt igen...