/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sangen fra appelsinjuice reklamen....
Fra : fjoll
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 20-05-03 10:41

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvem det er der synger sangen fra den appelsinjuice reklame, der kører i øjeblikket. Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad det er for en appelsinjuice, men det er en sort/hvid reklame, og den starter med en pige der åbner øjnene, og sangen starter med : Close your eyes..... Jeg synes selv at det lyder som om det kunne være saybia, men har ikke kunnet finde ud af det. Hjælp...

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 20-05-03 10:57

Jeg har kikket mig lidt omkring og fundet den..

Close Your Eyes
By L. Yoell and C. Vincent (1925)
Recorded by Ruth Etting in 1933.

Close your eyes,
Rest your head on my shoulder and sleep,
Close your eyes,
And I ‘ll close mine.

Close your eyes.
Let’s pretend that we’re both counting sheep,
Close your eyes,
Oh, this is divine.

Music play,
Something dreamy for dancing
While we’re here romancing
It’s love’s holiday
And love will be our guide.

Close your eyes.
When you open them dear I’ll be near
By your side,
So won’t you close your eyes.

Mvh 4U2

Kommentar
Fra : fjoll

Dato : 20-05-03 11:21

Jeg er ikke sikker på at det er den sang, jeg er ude efter. Mener nemlig at der efter CLOSE YOUR EYES, kommer COME LAY DOWN HERE BESIDE ME, og i sangen, fremkommer close your eyes ikke så mange gange..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-05-03 12:59

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamekunstner.htm

måske du kan bruge dette..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : fjoll

Dato : 21-05-03 10:41

Hej Solgaard.

Det kunne jeg muligvis have gjort, hvis reklamen og sangen var listet dér..

Kan det virkelig passe at ingen ved noget om det??

trist.......

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 22-05-03 14:01

Jeg tror jeg ved hvilken sang du mener - tjek tidligere indslag der er kommet nogen svar...!

Accepteret svar
Fra : mantson

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-03 19:28

Hej fjoll. jeg har svaret til dig.

Musikken til Rigtig Juice spottet er komponeret af George Keller og indsunget af Peter Busborg. Nummeret er eksklusivt lavet til Rynkeby og findes derfor ikke i handlen.

Du kan lytte til nummeret på www.rynkeby.dk under filmarkivet.
http://www.rynkeby.dk/template.asp?pagesID=13&parentID=2&functions=movies

allernederst på siden

mvh. mathias

Godkendelse af svar
Fra : fjoll

Dato : 23-05-03 11:07

Mange Tak for svaret mantson. :)

Kommentar
Fra : Minisnitte

Dato : 23-05-03 22:09

hejsa jeg ved godt at man kan høre det der men jeg ved stadig ikke hvad den hedder

hjelp mig !!!

HILSEN Minisnitte

Kommentar
Fra : Minisnitte

Dato : 23-05-03 22:09

hejsa jeg ved godt at man kan høre det der men jeg ved stadig ikke hvad den hedder

hjelp mig !!!

HILSEN Minisnitte

Kommentar
Fra : fjoll

Dato : 25-05-03 11:37

Halløj minisnitte.

Hvis du nu læste lidt længere oppe, kan du se at sangen er komponeret af George Keller og indsunget af Peter Busborg, og at nummeret er eksklusivt lavet til Rynkeby og derfor ikke kan købes nogen steder, derfor har det sansynligvis heller ikke titel...

-Fjoll

Kommentar
Fra : Minisnitte

Dato : 26-05-03 10:34

ok det hade jeg lige over set

tak

Kommentar
Fra : Nix_Pille

Dato : 12-06-03 16:00

Hey......
Skulle bare høre om du har fundet sangen..... har været inde på Rynkeby og hente den lille
version men kunne nu være rart hvis du kunne gi mig navnet på sangen så man kunne høre den Hele!
Hvis den altås ER længere!?
Venlig Hilsen Mikkel :) Mikkel_kofoed@hotmail.com

Kommentar
Fra : mantson

Dato : 12-06-03 17:43

Halløj Nix_Pille

den er ikke længere, og har formodentlig intet navn som fjoll også svarede minisnitte.

Det er ikke en "rigtig" sang.

mvh Mathias

Kommentar
Fra : Nix_Pille

Dato : 12-06-03 18:23

Hey.....
Næ... Okay....
Tænkte det nok, men tark for svaret! :)
Forsat go dag! Ses...

Kommentar
Fra : Tomatgnu

Dato : 07-07-03 01:33

Jeg er ikke HELT sikker på det med at den kun er lavet til Rynkeby, for den har for ca. 3 måneder siden været medvirkende i en anden reklame som har kørt i fjensynet!!!