/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
GPS problem
Fra : Grimstrup
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 10-07-11 15:29

Jeg har et problem med en nyindkøbt Garmin Nuvi 1490T.

Efter at have pakket den op og ladet den tændte jeg skidtet, men den kunne ikke finde en satellit, og der var altså ingen forbindelse.

Jeg har efterfølgende haft den med udenfor og stået væk fra træer og huse og ventet på, at den skulle finde en satellit, men stadig uden held. (Jeg gav op efter den kom med beskeden "problemer med at finde satellitter".

Burde den ikke virke direkte fra boksen, eller skal der et sd-kort i eller opdateres et eller andet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-11 15:47

retur til sælger

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 10-07-11 16:00

Den skal virke uden ekstra kort.
Den er defekt og du må retur til den forretning hvor du har købt den. Du får sikkert en ny eller også sender de ind til reperation.
Er det hos EL-giganten får du sikkert dine problemer.

Med venlig hilsen
HUGO BØRGE

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-07-11 16:04

Og hvis du skal ha' en anden så få dig en NAVIGON

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-11 16:46

Du er vel ikke lige så "dum" som jeg der blot havde glemt at slå den firkantede klap ud.....som jo er antennen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-07-11 18:07

Er den opladet nok? Første gang tager det timer.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 11-07-11 12:59

Min jeg købte Garmin Nuvi 1490T. gik der 6 timer før den virkede

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-07-11 14:09

første gang, den skal finde satellitterne, kan det vare meget længe.

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 11-07-11 22:30

Jeg havde den i laderen et par timer, og havde den tændt flere gange bl.a. ude på et grønt areal uden træer og huse, som de anbefaler, men uden held.

Jeg var nede i Elgiganten med den i dag, og forventede bare at de ville sende den til reparation i et par måneder, da jeg var kommet til at ødelægge indkapningen, og ellers havde haft returret, da den var købt på nettet, men jeg kunne bare bytte den til en ny, hvilket var overraskende god service:)

Der kommer lige en melding, når jeg har fået den nye pakket ud og får den til at virke:)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-07-11 00:27

Vores Garmin skulle oplades i over 6 timer første gang.