/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvilket sogn ligger Vasbygade i Københav
Fra : spimmer
Vist : 700 gange
200 point
Dato : 10-07-11 11:46

Hej.
Er der nogen, der kan fortælle mig hvilket sign Haveforeningen Vasbygade v/Ørstedvej, Kønenhavn hører til?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 10-07-11 11:46

Der skulle have stået sogn!
spimmer.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 10-07-11 11:50
Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 10-07-11 11:52

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-07-11 19:12

Du har fået svar, men dit sp er lidt ude i skoven. Vasbygade og Ørstedsvej har ikke meget med hinanden at gøre. Den nærmeste Ørstedsvej i forhold til Vasbygade er i Køge. Den anden mulighed er at du mener H.C. Ørstedsvej, men den har ligeledes ikke noget med Vasbygade at gøre - Den ligger bare i nærheden og i et helt andet sogn

Så havde det ikke været for Pias grundighed, havde du ud fra dine oplysninger aldrig fået svar på dit spørgsmål.