/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ingen kontakt til Samsung Galaxy Tab
Fra : sonjor
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 09-07-11 10:07

Hej, kan nogen mon hjælpe mig med dette:
Når jeg tænder for den, vises en advarsels-trekant øverst t/venstre. Efter indtastning af simkode, vibrerer den lidt, og der vises en besked:
" Beklager!Programmet Kalenderlagring (proces.com.android.providers.calendar) er stoppet uventet. Prøv igen - Tving lukning."
men efter utallige forsøg kommer jeg ikke længere, og kan således ikke engang komme til indstillinger for evt. at gendanne til oprindelig tilstand som fra ny.
mvh Sonja

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 10-07-11 09:58

Ovenstående har jeg nu opgivet, men kan nogen her fortælle mig, hvordan jeg kan udføre en "hard reset" på denne tab, når jeg ikke kan komme ind i indstillinger??.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 10-07-11 13:39

Jeg vil gerne lukke dette nu, da jeg har fået løst problemet med hjælp fra anden side.

mvh Sonja