/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20430
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Ingen kontakt til Samsung Galaxy Tab
Fra : sonjor
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 09-07-11 10:07

Hej, kan nogen mon hjælpe mig med dette:
Når jeg tænder for den, vises en advarsels-trekant øverst t/venstre. Efter indtastning af simkode, vibrerer den lidt, og der vises en besked:
" Beklager!Programmet Kalenderlagring (proces.com.android.providers.calendar) er stoppet uventet. Prøv igen - Tving lukning."
men efter utallige forsøg kommer jeg ikke længere, og kan således ikke engang komme til indstillinger for evt. at gendanne til oprindelig tilstand som fra ny.
mvh Sonja

 
 
Kommentar
Fra : sonjor


Dato : 10-07-11 09:58

Ovenstående har jeg nu opgivet, men kan nogen her fortælle mig, hvordan jeg kan udføre en "hard reset" på denne tab, når jeg ikke kan komme ind i indstillinger??.

Kommentar
Fra : sonjor


Dato : 10-07-11 13:39

Jeg vil gerne lukke dette nu, da jeg har fået løst problemet med hjælp fra anden side.

mvh Sonja

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177424
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407903
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste