/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
triptæller
Fra : jensviggo
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 09-07-11 09:42

I min opel kadet er der som i alle en triptæller, jeg ville forleden nulstille tælleren, det gik godt nok, men den ville ikke starte igen, den sagde bare klik klik, og tælleren bevægede sig ikke, hvad dælen er der galt, det må være en bagatel, er der nogen der ved noget om det?
mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-07-11 09:55

du har ikke trykket den ordentligt ind under nulstilling, tryk en gang til!

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 09-07-11 15:17

Den skal nok bare "masseres" lidt. (Trykkes på,nogle gange).

Havde lidt af det samme,med Vectra`en.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-07-11 04:04

Det er også sket for mig et par gange. Jeg plejer at køre bilen ud over Møns klint, og så virker det altid bagefter.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-07-11 10:27

Citat
Det er også sket for mig et par gange. Jeg plejer at køre bilen ud over Møns klint, og så virker det altid bagefter.

Nååhh.... DETTE er årsagen....... tog bilen også varig skade??????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-07-11 16:28

jeg har givet den al den kærlighed jeg kan, men lige meget hjælper det, jeg bliver ved!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 19-07-11 15:23

Tak for svaret Mosebaek.