/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jorden er FLAD/ eller bare plat
Fra : nomore
Vist : 595 gange
12 point
Dato : 08-07-11 22:07

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-07-11 23:23

????????????????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-07-11 00:02

Er DU lige vågnet eller HVAD / eller bliver du ved
hvergang jeg blander mig.

SØRGELIGT, at du skulle nærme dig teil og refi + et par andre halv-hjerner
der tror de er kandu´s svar på en skole - for Rets-skrivning´s problemer
og bedre undervisning, end andre der bare er og andet.

Men kom endelig igen = mig rager du en NEGLESVAMP
nem at få = kan du gætte resten.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-11 00:19

????????????????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-11 00:34

Ja, jeg ?????? også, nomore

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 09-07-11 19:24

Der er sgu "Krumme" i den dreng . (Hvis som at nomore er en dreng, altså )

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-11 22:47

Citat
Der er sgu "Krumme" i den dreng

Den brød han sig vist ikke om...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-07-11 23:30

Er han et stort brød?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-11 23:46

Han slår i hvert fald større brød op end han kan bage indimellem - har jeg indtryk af...

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 10-07-11 10:16

Citat
Jorden er FLAD/ eller bare plat

Hvad har det i grunden med de te-drikkende arabere, som du viser på peecee, at gøre ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-11 17:03

Goodbye fly -leg.....

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 22:11

Er det her, man skal skrive til "Klumme/Krumme"?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-07-11 13:04

Om jorden er flad...? Ja den er flad. Hvis du f.eks. kigger på min græsplæne, så er græsplænen noget af det flladste flade man overhovedet kan forestille sig - og min tegnebog !!!! Ihhh du milde moster, den er også flad. Min mors pandekager var også flade, deraf navnet, flad som en pandekawe.

Du kom ind på ordet, plat. Vi har en dyreart her i danmark, som kaldes, platugler. Disse platugler er natdyr, dvs. de kommer kun frem om ........jaaah rigtigt gættet - om natten. Enkelte er dog set i parringsleg midt på dagen. Professor, Ernst von Plathenheimer, udtalte sig i den anledning til dagbladet Politiken, at det skyldes, at disse... æhhhh hæmmm... platugler havde mistet deres tidsorientering - og således havde byttet om på nat og dag.
Ordet plat, er også en omskrivning af ordet, flad. Men - og her holder du fast, man kan ikke kalde en fladfisk for en platfisk - eller en platugle for en fladugle.

Håber du fik svar på dit spørgsmål.
Nomore fra min side.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : coin21

Dato : 03-09-11 14:13

Hej, det er mig med danishbits, kan du ikke sende en invite til Warez-DK.org, min mail er jbrixstein@jubii.dk, tusind tak

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 07-09-11 22:10

Citat
Jorden er FLAD/ eller bare plat

Hvad har det i grunden med de te-drikkende arabere, som du viser på peecee, at gøre ?