/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Ca. pris for Begravelse.
Fra : hotstuff_II
Vist : 798 gange
50 point
Dato : 08-07-11 15:33

Hej ville høre om nogle kunne fortælle mig hvad ca prisen er på Begravelse,kiste, vedligholdes på graven osv. vil komme til at koste ca.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-07-11 15:33

45-50.000 Kr

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-07-11 15:34

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 23
- Annullerede 21
- Slettede 0
Ialt 46

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-07-11 16:49

Hej.
Kan fortælle at jeg gav 18.000.kr for min mors .

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-07-11 16:49

Så dyrt er det slet ikke, og du får et tilskud fra kommunen...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-07-11 16:51

19.000 og det var i 2008

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-07-11 17:04

Spørg hos en bedemand, det er sikkert det mest korrekte sted at få sådan noget at vide...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 08-07-11 17:31

Nogle bede mænd er dyrere end andre

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-11 18:36

En "skrabet" begravelse 10-15.000.

Årlig betaling for gravstedet er der flere kommuner der skruer kraftigt op for i disse år, jeg ved ikke om det er for at de faktiske udgifter for gravsteder er steget, eller at de gør det for at få hele budgettet til at hænge sammen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-07-11 18:49

Citat
Så dyrt er det slet ikke, og du får et tilskud fra kommunen...

Svend...jo det er...og tilskud kommer helt an på om der er kr. i boet eller ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-11 19:02

Citat
Svend...jo det er...og tilskud kommer helt an på om der er kr. i boet eller ikke

Jeps, og formuegrænsen er lav på dette punkt.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-07-11 19:23

Forventer du at få svar? Så spørg en bedamand.

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 23
- Annullerede 21
- Slettede 0
Ialt 46

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 10-07-11 10:18

Du kan gøre det for max 20.000 hvis du vil - det kommer an på hvad du gerne vil have så billigt som muligt eller skal der også være gravøl på kroen eller i forsamlingshus/beboerrum

Der fines nu et firma som lejre kirster ud, der kan man i kirken se en flot kirste men det er en mindre pæn som kommer i jorden og er inde i.

Man kan også droppe alt det smarte i kirken og blive bisat i et kapel og det er billigst at springe beeman over, men selvom de er dyre er der også en del papir arbejde de laver mv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-11 10:19
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 15:21

Jeg tror squ hotstuff_II er gået død, der er fanme ik' meget deltagelse i egen tråd!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-11 12:33

Citat
Jeg tror squ hotstuff_II er gået død, der er fanme ik' meget deltagelse i egen tråd!

Håber der var til begravelsen så