/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
HASTER Sendt mail skal trækkes tilbage
Fra : jeb3
Vist : 818 gange
200 point
Dato : 08-07-11 08:39

jeg har ved en fejl fået sendt en privat mail til en kollega, der er på ferie.

Jeg vil gerne trække den tilbage.

Jeg vinger af ved at jeg skal have svar, når den er tilbagetrukket eller fejlet.

Men jeg har ikke fået en tilbage medling endnu.

HELP - kan jeg formode den er slettet?

Kommentar
Fra : mapse

Dato : 08-07-11 08:43

Hejsa. Den bliver så vidt jeg ved ikke fysisk slettet - der kommer en besked til modtager om at du gerne vil tilbagekalde den - og så må du bare håbe på at vedkommende sletter den uden at læse den først. Men det sker kun hvis det er på samme net. Er det en du har sendt ud af huset, kan du slet ikke gøre noget .

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-11 08:50

din kollega er på ferie, hvordan skal vekommende så kunne læse din mail ??

nu er det sådan at afsender kan anmode om kvitt. mv. men det er op til modtager om man vil sende svar om man har læst eller modtagen mail.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-07-11 09:15

Tilbagetrækning af mail virker, så vidt jeg ved, kun når man er på et netværk hvor der er en mail-server og for at det skal virke så skal modtageren åbne din mail om tilbagetrækning først, gør han/hun det så bliver den mail du vil have trukket tilbage slettet, læser han/hun den først ja så har han læst mailen og så er det jo forsent, den bliver dog stadig slettet når tilbagetræknings mailen bliver læst.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-07-11 09:56

Den er sendt til en kollega, så vi er på samme mailserver, idet han sidder på samme lokation som jeg.
ØV, håbede man virkelig kunne slette den. Det kunne man i de "gode gamle dage"

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-11 10:39

kender du vedkommedes brugernavn og adgangskode kan du selv slette den

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-07-11 12:14

Citat
Den er sendt til en kollega, så vi er på samme mailserver, idet han sidder på samme lokation som jeg.
ØV, håbede man virkelig kunne slette den. Det kunne man i de "gode gamle dage"

Kontakt administrator, han kan slette

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-07-11 23:14

Øh?
Hvad er der, i den MAIL, siden den ABSOLUT skal slettes...

Porno, eller en dårlig JOKE om BOSSEN

Har den været AFSENDT i god tro, så går du vel bare hen til
vedkommende og beder ham/ hende slette den UBELÆST.

LÆS før man skriver = den kom fra o.v.n = men den kan JO smutte selv for ham

Gider ikke komme med o.s.v link´s.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-07-11 20:48

Er du kommet videre?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-09-11 15:55

Sker der noget i denne her sag?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-10-11 19:17

Halllooooo