/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Kat efterlyses
Fra : heyckendorff
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 05-07-11 22:50

Min datter på 3½ har mistet sin højtelskede kat der ser sådan her ud:

kortlink.dk/97zy (kopier linket og sæt det ind i browserens adressefelt)

Hvis nogen ved hvor denne kat kan købes kender jeg en lille pige der vil blive usigeligt glad :)

Mvh.

Werner

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-07-11 23:38

Undskyld, men jeg troede altså, at der var tale om en rigtig levende kat, så lige da jeg så billedet troede jeg faktisk, at indlægget bare var en gang "gas".

Måske skulle du skrive noget hvor "katten" kan være tabt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-07-11 23:41

Jeg syntes jeg så den i Rødby måske var det en ide at fortælle hvor i landet den er tabt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-11 07:26

Jeg så den i Horsens

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-11 11:21

Kunne ligne en killing som denne:

http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/2260

Jeg bliver i tvivl om de har flere, da man kun kan bestille nr. 5. fra venstre, men du kan evt. kontakte firmaet og forhøre dig.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-11 14:02

Det lyder måske lidt mærkeligt, men min datter kiggede lige med på dit link. Vi har engang købt en tøjdyrs-kat der ligner din meget.

Vi tror måske det var i Bog og Ide, vi købte den.

Jeg har ledt højt og lavt på nettet og der kan jeg ikke finde den, andet end der der ligner den fra teddykompagniet.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 06-07-11 17:43

Hej heyckendorff

For en del år siden, manglede mine venner på DYE1 en kat til at fange deres mange mus med,
så de bestilte en kat i USA, hvor de normalt skulle have alle deres forsyninger fra.

Da forsyningsskibet kom nogle måneder senere, tog de ned til havnen for at hente deres kat,
men de blev da noget forbavsede, da der var en Caterpillar med i stedet for den ønskede kat,
så de måtte i gang med at fremstille musefælder, indtil de eventuelt kunne få deres ønskede kat.

Så det er spændende hvad du får ud af din efterlysning.

Med venlig hilsen
DkwM327

Kommentar
Fra : heyckendorff

Dato : 06-07-11 21:34

Hej alle

Tak for svarene.

Jeg eftersøger ikke den kat der er tabt, men tænkte blot om nogle måske vidste hvor man evt. kunne købe en tilsvarende.

Smuller54....ja det ligner godt nok nummer 3 fra venstre, og den kunne sikkert godt accepteres af den lille :)
Jeg vil prøve at kigge i Bog og Ide og se om de har den
Hvis ikke der dukker nogle bedre bud op i løbet af et par dage skal du få pointene :)

Mvh.
Werner

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-07-11 14:52

Alternativt, prøv og kig i en baby/børnetøjsforretning.

De har ofte tøjdyr fra teddykompagniet- og hvis den er udgået kan det jo være der sidder en på en hylde et sted.

god jagt

Kommentar
Fra : smuller54