/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Sletning af billeder i Picassa
Fra : ilgp
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 04-07-11 14:09

Jeg har Picassa og bruger det flittigt.Det er sådan at jeg har samme billede i flere mapper. I tidernes morgen blev det indstillet til at hvis jeg sletter et billede at billedet kun blev slettet i den ene mappe. Dette vil jeg gerne have ændret på sådag at hvis jeg sletter et billede, at det bliver slettet i alle mapper. Men hvordan får jeg ændret denne indstilling? Har prøvet at se mig lidt omkring men kan ikke finde noget bud på det. Håber der er hjælp at hente.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-11 17:14

Måske du kan bruge noget her
http://www.kandu.dk/dk/Spg148426.aspx#1708486

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 04-07-11 17:52

Ups- havnede vist det forkerte sted. Jeg har kigget lidt på "linket" men det fortæller mig dog ikke hvor jeg retter indstillingerne. Da jeg lige havde fået picasse blev indstillingerne rettet så kun det billede jeg klikkede på blev slettet og det samme billede i andre mapper blev der. Det er dette jeg gerne vil have ændret tilbage igen så det enkelte billede slettes i alle mapper. Så er jeg fri for at søge mapperne igennem for at se hvor det pågældende billede ligger inden jeg kan slette.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-07-11 19:39

Jeg antager du har Picasa 3, der kan du finde dubletter ved a klikke på Værktøjer et stykke henne ad værktøjslinjen...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-07-11 19:45

HVAD er ? Picasa

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-07-11 19:49

Citat
HVAD er ? Picasa

Prøv at spørge Google - hvis du da ved hvad det er...

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 04-07-11 20:06

Jeg har været inde under værktøjer som du skriver. Der står bare ikke noget brugbart!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-07-11 21:39

Citat
Prøv at spørge Google - hvis du da ved hvad det er...

Hvad er ?? det = Google altså?

Kender FAKTISK ikke PiCASA__ men måske jeg en dag finder ud af hvad det er.

Når man endelig gider at tage sig sammen til at afprøve LO__programmer
??
eller var det noget med fil-deling at gøre.

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 04-07-11 22:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål, da jeg er kommet til at oprette i forkert kategori. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-07-11 22:14

Citat
Jeg har været inde under værktøjer som du skriver. Der står bare ikke noget brugbart!

Hvis jeg har forstået det ret, er det et spørgsmål om at slette dubletter - så du ikke har de samme billeder 2 eller flere steder på computeren? - eller hur?