/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mahjong towers Eternity
Fra : meretec
Vist : 641 gange
500 point
Dato : 03-07-11 13:35

Hej !!!

Jeg har spillet Mahjong spillet- ( Mahjong towers Eternity online på nettet ) med Vista .

Nu har jeg fået ny computer, med Windows 7 , og kan ikke lægge spilet ind - hvad gør jeg ?????

MVH

Merete

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 03-07-11 14:22

det kan godt være at du skal ha`adobe flash player:du kan downloade den her hvis du vil:
http://get.adobe.com/flashplayer/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-07-11 16:13
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-11 16:40

Halløjsa
Læg venligst et link til spillet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-07-11 20:32

Spillet har problemer på Win 7, jeg droppede spillet da jeg fik win7. Jeg gad ikke problemerne.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-11 22:21

Halloooo
Jeg mangler stadig et link Please!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-07-11 23:51
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-11 17:20

Hej igen
Tak for linket. Har nu spillet spillet i en lille halv time uden problemer. Dér kom automatisk et installationsvindue op, som installerede Adobe Shockwave player, og efter installation, kører det bare uden problemer. Det kan iøvrigt ikke være et Windows problem, da spillet jo spilles i browseren, så det er din browser der evt. mangle ret Plugin. Alternativt prøv at aktivere 'Kompatibilitets visning'. Iøvrigt synes jeg det er møg irriternede at spillet ikke kan spilles i fuldskærm. Det er meget lille på min 19" skærm med opløsning 1280x1024. Jeg kører med Win 7 64 bit, og Internet Explorer ver. 9.0,bare til orientering.
Du skriver du ikke kan lægge spillet ind, så vidt jeg kan se kører det i browseren, og skal derfor ikke lægges ind (installeres). Eller findes der en version der skal installeres?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-07-11 22:04

Nej det skal ikke installeres, det kører bare, men jeg droppede det fordi det var for småt. Og jeg køre rwin7 64 bit og ie 9.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-07-11 00:06

Halløjsa
Har i andre også lagt mærke til at spørgeren, slet ikke kommenterer?

Kommentar
Fra : meretec

Dato : 07-07-11 06:28

ja lidt mere om mahjong towers eternity, forøg til nogen gode svar på 1000

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-07-11 13:10

Halløjsa
Når du er så vild efter at spille MAHJONG, hvorfor så ikke finde et andet sted at spille det. F.eks. ´har KOmogVind.dk en rigtig fin udgave.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-11 13:39

Der er så mange gratis majong spil så spørgeren kunne forsøge at spille et af dem. Det har jeg gjort. Og dem kan man downloade.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-11 13:41

Og her er en genvej til mange gratis spil, nogle kan downloades og andre skal spilles på nettet.
en det er gratis og der er flere Majong spil.

http://www.gametop.com/game-play.html?utm_source=PharaohPuzzle&utm_medium=downloadable

Kommentar
Fra : meretec

Dato : 11-07-11 01:49

hejsa.

den mahjong jeg vil spille er fordi at jeg kan lave mine ejne brikker og spille mod andre , usa, japan

ja hele verden. det kan du ikke med de andre.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-07-11 15:10

Tjahhh!

Citat
hejsa.
den mahjong jeg vil spille er fordi at jeg kan lave mine ejne brikker og spille mod andre , usa, japan, ja hele verden. det kan du ikke med de andre.

Ok så må man jo også finde sig i de ulemper der er ved spillet. Det er nok svært at påvirke programmørerbne til at lave en ny bedre version.
Men som tidligere skrevet, har jeg ingen problemer med at afvikle spillet på min Win 7 maskine.
Har du prøvet Kombitabilitetsindstillingen? Hvad er det lige præcis der ikke virker?
Så vidt jeg kan spore i denne tråd, spiller du i browseren, altså din internet browser. Bruger du Microsft Internet Exl´plorer eller andet?
Du er nødt til at komme med lidt flere oplysninger, hvis der er nogen der skal kunne hjælpe dig.