/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Balsamspray
Fra : MiLLaSkaT
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 03-07-11 12:58

Jeg har brugt brugt en GHD balsam spray som vist nok fulgte med da man købte GHD glattejernet.

Denne balsam spray er netop god, fordi den kan sprayes i håret og det ser mere friskt ud og bedst af alt, den fedter ikke!

Jeg prøvede at købe en balsam spray fra matrix hos en frisør, men den gør mere ens hår fedtet og det ønsker jeg ikke.

Kender i en balsam spray som ikke gør håret fedtet, men blot gør det lækkert og blødt?

Jeg vasker kun hår hver anden dag og nogle gange bruger jeg denne spray når jeg ikke har været i bad.

Camilla.

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 03-07-11 13:11

Der er nogle sprays som du skal bruge i stedet for at putte balsam i håret efter du har vasket med shampoo. Dem har matas 2 forskellige af i deres egen stribede serie og de er begge gode og fedter ikke.

Så er der nogle specielle sprays som beskytter håret mod varmen fra føntørrer og glattejern mm, jeg har haft en jeg købte fra min frisør, men husker ikke mærket - den fedtede ikke. Måske du kan spørge hos forskellige frisører. Men jeg købte min egen seneste i Føtex og den er fra L'Oreal og er i kraftig pink flaske. Nærmere kan jeg ikke komme navnet. Men den fedter heller ikke.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-11 16:22

Jeg har brugt REdken, spray:

Redken Smooth Down - Heat Glide

Jeg synes ikke den giver fedtet hår.

Kommentar
Fra : MiLLaSkaT

Dato : 03-07-11 17:52

Ok vil prøve og finde den pink flaske fra loreal i Føtex .

Redken - hvor kan jeg finde den?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-11 18:53

Citat
Redken - hvor kan jeg finde den?

Hos en frisør eller måske på nettet.