/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
lexmark
Fra : frklaursen
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 03-07-11 08:28

Min printer vil ikke udskrive når jeg ber den om det, hverken med eller uden kabel. Men den kan sagtens forstå når jeg fra computeren ber den om at udskrive en testside? Nogen der har en ide om hvad jeg gør?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-11 09:07

En forkert printer driver måske? Måske du bruger en driver til XP og har Windows 7?
Hvad hedder printeren udover Lexmark og hvilken styresystem bruger du?

Kommentar
Fra : frklaursen

Dato : 03-07-11 15:36

printer driver???? jeg har windows 7 og den hedder s505... den virkede fint, men efter jeg skiftede blæk gik den i stå