/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Nøgle til ferielejlighed
Fra : frieda
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 02-07-11 07:00

Vi skal en tur hjem til Århus om en uge og har lejet en lejlighed inde i midtbyen gennem et tysk ferieboligfirma. Nu opdager jeg, at nøglen til lejligheden skal hentes (og afleveres) ved et firma/forretning, der ligger i en landsby 21 km væk fra lejligheden nord for Århus!

Jeg har lige godt aldrig før været ude for at skulle køre 45 km ekstra for at hente/bringe nøglen.

Det stod der selvfølgelig intet om, før vi bookede og betalte.

Nogle af jer, der har erfaringer i denne retning?

Tak

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-07-11 07:00

PS. Vi kommer jo kørende fra Tyskland; 1200 km.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-07-11 07:43

Det har jeg oplevet en gang, der blev resultatet at udlejer sendte nøglen hjem til mig privat, så jeg slap for den ekstra køretur

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-07-11 09:07

Hvis i kører 1200 km, hvad betyder de ekstra 45 så?

Og uanset hvilke erfaringer andre har, så er det jo vilkårene for den lejlighed i har lejet, uanset hvad andre brugere herinde siger, så slipper du nok ikke for køreturen.

Der er ting det kan betale sig at klage over, og så er det ting man for nemheds skyld bare skal sluge.

Annuller spørgsmålet
Fra : frieda

Dato : 06-08-11 18:22

Jeg har desværre ikke modtaget et rigtig godt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål