/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Vandrehjem søges!
Fra : snerose
Vist : 3256 gange
100 point
Dato : 02-07-11 06:25

Vi skal til bryllup i Dyrehaven, og har med lys og lygte og ganske forgæves søgt efter et vandrehjem i nærheden, idet vi kommer meget langtvejs fra, så vi faktisk ikke kan komme hjem samme dag uden at skulle overnatte i nærheden.

Er der mon nogen, der kender til et vandrehjem/billigt motel i nærheden af Dyrehaven/Galopbanen i Klampenborg?

Vi skal kun overnatte én nat og vil IKKE betale det hvide ud af øjenene for at overnatte, men kan næsten forestille mig, at det er en umulighed - SUK!

Jeg sætter virkelig pris på gode forslag

Tak skal I ha'!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-07-11 07:35

Denne campingplads ligger forholdsvis tæt på københavn

http://www.camping-naerum.dk/

Under priser står der leje af campingvogn, men om de lejer ud for en enkelt nat og om den er ledig, må du ringe og spørge om.

På billedet af pladsen, ser det ud som om de også har hytter, men de er ikke nævnt i prisoversigten

Der er også denne plads - og der ved jeg der er hytter

http://www.camping-absalon.dk/

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-11 07:41
Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 02-07-11 12:04

Har i prøvet at søge på Bedandbreakfast i københavns området.
Normalt er det også ret billig.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-07-11 16:10
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-07-11 16:10

ups, det var vist det samme som Nordsteds

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-07-11 18:48

Hejsa snarose.
her er der også lidt du kan kigge igennem.
http://www.dethitter.dk/sog/Overnatning/Klampenborg/

Godkendelse af svar
Fra : snerose

Dato : 21-07-11 11:30

Tak for svaret Nordsted1.