/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
klippet musik i moovie maker
Fra : SACA2
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 30-06-11 15:48

Hjælp har et problem når jeg har klippet musik i mooviemaker og vil gemme det, så skriver min computer " Denne film kan ikke gemmes på den angivne placering. Kontroller, at de oprindelige kildefiler der er brugt i filmen, stadig er tilgængelige, at den angivne lagerplads stadig er tilgængelig, og at der er tilstrækkelig ledig diskplads, og prøv derefter igen". Ja jeg har checket at kildefilerne er der, at der er lagerplads og tilstrækkelig diskplads, men kan ikke få computeren "til at forstå det"..Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-11 18:25

Citat
Ja jeg har checket at kildefilerne er der

Har du nu også det

Kildefilen ligger sikkert et sted på nettet.....På en server du ikke har adgang til.....

Sagt på en anden måde - hvad er det for musik og hvor stammer det fra....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-11 21:33

Citat
Ja jeg har checket at kildefilerne

Prøv at læg den/ m ned på skrivebordet og prøv.
Eller træk filen over i MM
Citat
men kan ikke få computeren "til at forstå det"..

Hvad klikker du på, når du vælger at GEMME = GEM FILMKLIP eller project.
Og er det fra en CD/ DVD så husk at ændre STI til ? skrivebord
da du ikke kan gemme på en skive, der er i brug
Citat
Sagt på en anden måde - hvad er det for musik og hvor stammer det fra....

Det er FILM-KLIP
Dog kan klippet du vil gemme være KODET/ DRM beskyttet,
så skal du først afkode filmen med et andet program, der fjerner beskyttelsen = LOVLIGT

Ellers prøv Formatoz, læg filmen ind i programmet og vælg LYD/ og hvilket format du vil have/
og start, det tager sin tid.
Men selv plejer jeg at kunne rippe en 700mb film, på omlring 5 minutter
Er det også umuligt, så prøv et af de programmer der optager lyd fra dit lydkort ??=

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=sound+recorder+free&oq=sound+re&aq=2&aqi=g10&aql=undefined&gs_sm=c&gs_upl=2954l6688l0l8l7l0l0l0l0l297l921l2-4l4&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fac08c06da2d1575&biw=1016&bih=573

NB: hvad står der under EGENSKABER for den fil du har, beskyttet eller??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-11 21:37

Citat
læg filmen ind i programmet og vælg LYD/ og hvilket format du vil have/

BAD BESKED
Det skulle være vælg LYD-UDPUT + vælg filmen/ filen + start

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-11 21:38

Citat
UDPUT

Tror du ved hvad der menes...

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 01-07-11 16:46

fandt selv ud af at det var fordi jeg havde down loadet i et forkert format..Men underligt nok gjorde jeg også det med en anden melodi og da ville pc. godt gemme..

Annuller spørgsmålet
Fra : SACA2

Dato : 01-07-11 16:47

Jeg har selv fundet ud af at jeg downloadede i et forkert format....