/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Black Box
Fra : BentSimonsen
Vist : 375 gange
71 point
Dato : 19-05-03 21:59

Jeg har lige haft installeret Black Box Demo version. fra en (komputer for alle cd..)
Jeg låste omkring lidt over 100 Bitmap filer, og jeg kun, kun åbne lidt over halvdelen igen. Nu har jeg kommet til at slette programmet, og kan ikke åbne de sidste filer, hvad gør jeg??? Jeg har haft programmet installeret igen, men uden held...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 22:25

Var der dato begrænsning på programmet. Hvis der var det kan du sætte comp. ur tilbage til før progammet udløb, og så indstallere det. Bare et forsøg.
Emesen.

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 19-05-03 22:32

Det var der ikke... Jeg tror den har slettede den liste, med koden til at låse filerne op..
Et godt forsøg ellers..

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 20-05-03 09:05

der er ikke noget at gøre du skal instaler black box igen.....

du kan også kopier dem over på en computer der har black box instaleret og låse dem op og der efter kan kopiere dem over på din computer igen...

hilsen Vrigsted

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 20-05-03 09:07

hvis de ikke fylder så meget kan du sende dem til mig sammen med koderne så sender jeg dem.

men skriv lige hvad de fylder inden du sender dem for mit internet er meget langsomt

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 20-05-03 12:11

Hej vrigsted
Alle Filerne fylder 36,9 MB som er for meget at sende over E-mail.
Men kan man godt åbne filerne med en anden version af blackbox??

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 20-05-03 15:01

Ja det kan du godt..

Accepteret svar
Fra : vrigsted

Modtaget 71 point
Dato : 22-05-03 14:18

Ja det kan du godt!!

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 05-11-03 11:36

Undskyld den lange ventetid..

Har fået åbnet filerne med en anden version af Blackbox..

Det virkede ikke første gang jeg installeret blackbox, så det tog noget tid inden jeg prøvede igen..
Men det er jo godt så!!