/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sende og modtage visitkort
Fra : hjerterum
Vist : 1028 gange
100 point
Dato : 28-06-11 19:36

Så har jeg fået den nye samsung galaxy s2 den er bare fantastisk, men er kommet lidt i problemer når jeg skal sende visitkort, når jeg går ind i kontakter og og finder en persom som jeg vil sende oplysningerne vider på er der en knap hvor der står SEND VISIT KORT VIA og så er den inde i meddelelses programmet hvor jeg kan tilføje modtagerens adresse, problemet er bare når modtageren modtager beskeden står der, Denne meddelelse indeholder en vedhæftet fom ikke vises og under den står der vcards_20110628_195319.vcf

hvad er der galt her...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-06-11 07:26

Det lyder som om, det er modtageren af visitkortet, der har et problem. Har du forsøgt at sende til andre mobiltelefoner?

Det kræver nemlig at modtagertelefonen er kompatibel (og forstår vCard), og at nettet, du sender over understøtter OTA (over the air)

Hvis du kender én, der har en mobil magen til din egen, så prøv at sende vCard til den. Det burde virke. Og så har du et godt argument til andre om, hvorfor de burde købe ny mobilos...