/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg kan ikke logge af Kandu!! Kan du?
Fra : Franksp
Vist : 403 gange
25 point
Dato : 19-05-03 21:30

Jeg kan ikke logge af Kandu. Jeg har prøvet at genstarte, men det hjælper ikke noget. Når jeg åbner kandu igen, er jeg stadig logget på.

Er der andre af jer der har samme problem?? - Hvad kan jeg ellers gøre??

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 21:35

Log på fra en anden maskine/ip adresse.
Fik du klaret dine billeder i access, for resten?
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 21:40

Jeg har lige logget af og på kandu.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 21:42

Emesen

Problemet er, at jeg IKKE KAN LOGGA AF.

Nej, jeg har ikke prøvet endnu på grund af manglende tid. Jeg synes også det ser lidt indviklet ud, men jeg skal da prøve.

Mvh - Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 21:43

Hej Frank.
Jeg havde samme problem i går, men problemet løste sig, da jeg fulgte Smittys råd.

http://www.kandu.dk/dk/spg/15586
Når jeg forsøger at logge ud fra Kandu, kommer der en side frem, hvor nedenstående står. Hvad betyder dette??

~ Ph0eNiX was here ~ Xfree Team ownZ y0u :: irc.chatnet.com.br ~ #xfree :: Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195]

Ram
---------------------------------------------------------------
Hello Ram2;

You got your self a little virus! ( or maybe just a littele spy! )

Du må vist hellere få kigget din disk igennem under f.eks. C:\Program Files om du skulle have fået dig en omgang Dialer Software. Bagefter kan du passende kigge via Tilføj/Fjern programmer om der er noget, som du ikke vil kendes ved.

Endelig skal du have ryddet om i dine "AutoLoads". Hvis du mangler et program til dette, så smid en mail adresse jeg kan sende et stk. free-ware på.

/MVH Smitty
--------------------------------------------------------------------
Hej igen Ram2;

En Dialer er et lille program, som forsøger at lave opkobling til internationale telefonnumre - de rigtig dyre numre - for derigennem at præsentere dig for f.eks. pornosider! Dermed ikke sagt, at du har været på en pornoside, da selv et helt uskyldig link med en nonsens side kan have sådan en "satan" liggende skjult! Formålet med "nonsens siden" var alene at få installeret en Dialer på din maskine!!!!

Mod noget sådan hjælper Norton AntiVirus - eller andre Virus programmer - ikke en disse! Der kommer jo ikke noget der minder om virus på nogen måde.

Måske en Norton Internet Security ville fange den? Ved det ikke - men det er ikke utænkeligt.

Hvis du har fundet et program du ikke vil kendes ved, så skynd dig at fjerne det!

Der kan nemt være installeret programmer gennem registreringsdatabasen, som du ikke umiddelbart kan se andre steder; så du bør få denne kigget efter også. Der findes forskellige FreeWare programmer, som kan vise præcis, hvilke programmer der bliver startet "bag om ryggen på dig" - og som også kan de-aktivere/slette dem.

/MVH Smitty

>Frank
Hvis du vil have programmet, så kan jeg maile det til dig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 21:49

Hej igen.
Glem det bare. Jeg har lige prøvet at logge af. Og det gør den ikke, så det har åbenbart ikke noget med det at gøre, som smitty omtaler. Der kommer dog ikke den tekst frem, "~ Ph0eNiX was here"................. som der gjorde i går.

Det må være inde på Kandu. Egentlig ganske smart, så kan man ikke logge ind og ud med forskellige ID'er.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 21:58

Hej Ram

Jeg kunne heller ikke finde noget der lignede det du skrev om, heller ikke den tekst du omtaler. Dvs, når du prøver at logge af, sker der da heller ikke noget.

Det lille freeware-program du nævnte, vil jeg da meget gerne ha' alligevel, for en anden gangs skyld, hvis tilbuddet stadig gælder.
Har du stadig min mailadresse?

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 22:00

Hej Emesen

Kan du stadig både logge af og på?

Mvh
Frank

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 35 point
Dato : 19-05-03 22:03

Jeg har ikke problemet.
Jeg synes at erindre et lignende problem et andet sted. Jeg mener man skulle gå til Funktioner> Internetindstilinger> Slet cookies> Genstart. - Jeg er ikke sikker og kan heller ikke lige forklare hvorfor, men det sker da ikke noget ved at prøve det.

Med venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 22:04

Hej.
Jeg mailer den nu.

Ram

Kommentar
Fra : summer

Dato : 19-05-03 22:04

Har lige prøvet at logge af/på igen. Ingen probs

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 22:05

OK summer

Jeg prøver lige
Mvh

Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 22:06

Jeg har lige logget ud - genstartet maskinen - peget på spørgsmålet via mail:
"Eftersom du ikke er lukket ind i systemet, kan du ikke læse eller skrive indlæg til dette spørgsmål."
Så det må være Jeres maskiner.
Jeg har ikke sat Windows til at huske noget som helst. Men jeg logger på fra en arbejdsmaskine og så taber den pålogningen hver gang jeg kommer hjem.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 22:10

Jeg vil lige prøve at skifte styresystem og se om pålogningen tabes.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 22:13

Hej Summer

Jeg gjorde præcis som du skrev, og nu virker det.

1000 tak for hjælpen

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 22:19

Jeg var pålogget - genstarter-skifter til andet styresystem - skal nu pålogge igen.
Det er samme ip adresse, men en "ny" windows.
Så det må være windows hos jer det husker pålogningen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 22:40

Livet er Kort

Man siger det tager et minut at finde en speciel person, DIG
timer at værdsætte dig, men et helt liv at glemme dig.
Send denne hilsen til dem du aldrig vil glemme.
Det er en kort hilsen der fortæller du aldrig glemmer dem.
Hvis du ikke sender denne hilsen til nogen, betyder det kun, at du har så travlt at du har glemt dine venner.

Det er dejligt at ha' venner. Tak til jer alle

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-03 22:50

Frank!
Hvordan gik det med dine billeder i access, har du fået det til at virke i formularen.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 23:03

Tak for svaret summer.

Du er fra en god årgang, 1945. (Det er jeg nemlig også)

Jeg var lige inde og se på din profil. Det du skriver der, er smukke ord. Derfor vil jeg tillade mig at citere dem her:

[citat]
Jeg er en personlig kristen mand, født 1945. At tro på Jesus som min frelser, er lige så naturligt og virkeligt, som at f.eks. Kandu eksisterer.
Jeg har først i år 2000 fået computer og er virkelig blevet imponeret over mulighederne det giver.
Når jeg deltager i Kandu.dk, er det for at lære og også hjælpe andre, hvis jeg kan.
Noget jeg virkelig tænder af på, er når nogen er uærlig, snyder, taler grimt om andre - i det hele taget har en dårlig opførsel - så bliver jeg vred.
[/code]

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 23:19

Nej emesen, jeg kan sgu' ikke finde ud af det. Jeg er ingen "ørn" til at bruge acces.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-05-03 00:28

Emesen

Kan "kandu" hjælpe mig, hvis jeg sender dig den fil jeg har lavet?

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : summer

Dato : 20-05-03 09:48

Franksp, som sagt kan jeg ikke forklare hvorfor mit forslag virker, men hovedsagen er jo at det gjorde det
Min profil afviger jeg stadig ikke fra, og håber og forsøger ihærdigt at leve op til den. Selv om jeg er kristen, kan jeg godt blive gal i skralden, men jeg prøver bestandigt at "forbedre" mig.

Ha' en god regnvejrsdag.
summer