/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc fryser
Fra : ara
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 27-06-11 17:43

Hej.

Min pc er pludselig begyndt at "fryse". Dette sker faktisk altid når jeg besøger ekstabladet.dk
Der kommer et bib fra pc'en og så fryser skidtet.

Hvad kan det skyldtes ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-06-11 17:56

Tjahhh
Der kan være ca. 1 million årsager, ud fra din beskrivelse. Er du sikker på at det er PC'n der 'fryser' (holder op med at reagere) og ikke kun din browser, der holder op med at reagere, når du nu henviser til at det altid er når du besøger en bestemt Web-side?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 27-06-11 17:57

Nej, det aner jeg ikke om det er.

Så det bliver svært at lokalisere fejlen eller hva?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 27-06-11 17:57

Bruger firefox 4.01

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-06-11 17:58

Er det en bærebar - der bliver varm i bunden, når den "fryser"?

vh Be

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-06-11 18:04

Ja
Skriv lige lidt om hvad det er for en computer. Rigtig god idé, Benjamin.Hansen

Kommentar
Fra : ara

Dato : 27-06-11 19:35

Det er en stationær pc. Og nej den bliver ikke varm

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-06-11 20:36

Hm. Så skal du nok pille køler af din CPU og tjekke om den hvide pasta mellem køleplade og CPU er blevet tør.

Når PC fryser er det ofte fordi CPU bliver for varm.

Vh Ben

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-06-11 21:54

CPU eller Grafikkortet bliver måske for varm? Brug en monitor til at vise temperaturen. Hvis maskinen er lidt gammel, kan det være varmeoverførselspastaen mellem CPU og køler der er blevet stiv. Men først download en systemmonitor så du kan holde øje med temperaturen. Det er bare mærkeligt, hvis du siger at det er en speciel hjemmeside der låser maskinen. Prøv samme side i en anden browser.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-06-11 08:31

Den ka da ikke fryse i denne varme her.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 28-06-11 12:14

Sjovt nok at denne kommentar først kom nu

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-06-11 22:45

Citat
Min pc er pludselig begyndt at "fryse". Dette sker faktisk altid når jeg besøger ekstabladet.dk
Der kommer et bib fra pc'en og så fryser skidtet.

Det er Java/ og andet der bruger tid på at loade siden/ mulige login´s prøv netbank,
den er sikkert hurtigere
Hader de links, der ligger til de sider.
Har du opdateret osv

Citat
Sjovt nok at denne kommentar først kom nu

Bip - Bip