/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvor kan man købe vakuumpakket rugbrød?
Fra : Hoegh
Vist : 7509 gange
50 point
Dato : 27-06-11 14:07

Hej

Er der nogen derude der tilfældigvis har lagt mærke til hvor man kan købe vakuumpakket rugbrød?

Tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-06-11 14:19

Der er en her, der skriver at det kan købes i Irma

http://vegetarkontakt.dk/?-letvaegts-veganer-mad-til-vandretur=56339

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-06-11 19:16

Jeg tror aldrig jeg har set vakuumpakket rugbrød, men Klaudi fandt jo i en anden tråd en "forsegler":
http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_9423.htm

Så kan du evt selv vakuumpakke de ting, du ønsker?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-11 22:23

Du skal nok undgå brød med mange store bløde kerner.

Men der er jo også "gods" i groft knækbrød, det kan holde sig længe blot det holdes tørt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-06-11 22:34

Du kan også vacumpakke brødet selv

Kom brødet i en plastikpose, og sæt en støvsuger til

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 27-06-11 22:58

Det kan du købe i mange butikker. Meget Økologisk brød er vakuumpakket.

----

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-06-11 01:04

...jeg fik engang den lokale butiksslagter til at vakuumpakke (og forsegle) adskillige pakker groft dansk rugbrød forud for en længerevarende spejdertur, hvor adgangen til friskt brød og andre daglige fornødenheder var lig nul. Det virkede bare!

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 30-06-11 18:20

Du kan købe rugbrlyst og mørkt, og det smager rigtigt godt. God tur.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-11 18:26

Hvis det er tynde skiver kan man vel bruge denne:

http://www.grafical.dk/lamineringsmaskiner/?gclid=CLb7nKqK3qkCFQOFDgodSXgyYw

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-06-11 18:34

Citat
Hvis det er tynde skiver kan man vel bruge denne:

Og hvis det ikke er tynde skiver, så bliver de det

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 30-06-11 19:32

Jeg ser nu, at tastaturet har hængt fast.

Du kan købe både mørkt og lyst rugbrød i Aldi, det er på dåse og den har
både størelse og facon som en dåse tobak, skiverne er en mellem tykkelse
og dåsen har plastiklåg, så det der ikke bliver spist kan gemmes uden at blive tørt.

Og ja det er runde skiver, velbekomme og god ferie