/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
der det lovligt at fange i følgende søer
Fra : ABsan
Vist : 1313 gange
175 point
Dato : 26-06-11 23:48

svogerlev sø, store og lille kattinge sø, kornerup sø og buesø?

det 5 søer jeg har svært ved at finde noget om på nettet?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-06-11 06:22

Hvad vil du fange i disse søer?
Er det hare, vildt, fugle?

hawaii7

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-06-11 07:30

Du skal hverken skyde vildt eller prøve at fange fisk i Buesø.
Det er min sø og i en privat ejet sø må du ikke fiske aller fange andet.

vic200

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-11 07:35

Hvorledes Du får lov kan læses her:
http://www.visitdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/oplevelser/aktiviteter/fiskevande/fiskeriisoeerogaaer.htm

Det obligatoriske kort der er nævnt skal man have selv om man kun står på havnemoler og får sig nogle flade.

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 27-06-11 12:18

udlukkende fisk. er det seriæst vic 200 eller er det ironisk? seriøste svar tak

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 27-06-11 15:41

det er ikke til at finde ud af alt det med lodsejere, og private fiskeforeninger der nærmest ejer en hel sø eller å.

hvis din have grænser ud mod en å eller sø, bliver du lodsejer og kan kræve at folk skal betale for at fiske i søen.
det er for langt ude det brude være nok med statens fisketegn

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-06-11 06:05

Hej ABsan, nej det er en joke.
Vi skal have lidt sjov engang i mellem.

vic200

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-06-11 23:05

Offentlig SØ = LOVLIGT = fiske kort
alt andet skal du spørge om LOV til/ samt penge op af lommen + kort.