/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS - could not complete connection attem~
Fra : MoOn...
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 19-05-03 20:10

Når jeg vil joine en internet-server i CS, går den ud af det og siger "could not complete connection attemp"
Normalt gjorde den det måske var en dårlig server osv. Men nu gør det den konstant, jegkan ikke joine nogen server, what so ever.
Jeg kan godt starte et lan-game uden den går ud. Har lige haft en virus, den "skulle gerne være" er helt fjernet, og kan ik se hvordan den skulle have kunne påvirke spillet. Jeg hentede spillet fra en af mine venner, så prøvede jeg, da kunne den godt en 5 ganges tid, men så efter sagde den det samme...
Jeg bliver ved at prøve men den siger stadig "could not complete connection attemp" og det er skod, det er sku ikke det samme at spille imod Bots.

kom lige i tanke om... kan det godt være Config-filen der fucker den up?!? Der gør den skør på e måde? jeg skiftede nemlig hans config-fil ud med min og efter det kunne jeg kun joine 1 server og efter det gik den i lort..

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 20-05-03 19:47

Hmm, som du selv næver kan det være din config den er gal med. Slet den og join en Onlinerserver(Så henter den selv Std config). Virker dette ikke prøv at geninstallere dit Half-Life+CS, virker dette heller ikke tror jeg virusen har gjort ondt og taget nogle forkerte ting med sig i faldet og format c: bliver nødvendigt!

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 21-05-03 17:51

Hej MoOn.
Mht. dit problem i CS, så kan det muligvis være pga. af en firewall eller router. Det er nok mest sandsyneligt routeren som den er gal med. Cs bruger forskellige porte til at kommunikere med klienterne, så hvis du kunne kontrollere hvilke porte du har åben, kan man måske få CS til at køre i pasV mode, så du åbner en række porte som gør det muligt at kommunikere med serverne fra din computer. Hvis det er tilfældet at den ikke kan får du nemlig ovenstående fejl.

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 25-05-03 16:48

Hej MoOn

Det er en god ide at have den seneste CS version 1.0.0.5 ellers kan du meget vel få den fejl. Det kan også skyldes at serveren du prøver at joine kræver en opdateret client.dll. Dem kan du somreelt hente hos udbyderen.

Du kan hente din opgrade til spillet her.
http://www.counter-strike.net/cswizard1.html

mvh
Davidp

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 25-05-03 20:16

Jeg kører allerede med 1.0.0.5 men kan man "neddatere" den og så opdatere efter? Prøver lige lidt.
2 af mine venner har samme problem ?!? kan det være noget med den forbindelse vi er under ? Jeg har stofanet, og min far har firewall, Zonealarm. Jeg har lige installeret windows forfra så hentet half-life igen, men det virkede ikke, så skiftede jeg til en anden key så virkede det, jeg har ikke lavet andet men nu virker den ikke igen. (som i kan læse er det ikke ok version, hvis i forstår :D)
Men har Valve lavet en eller anden underlig ændring der går ud og laver noget ved serverne ?!?

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 25-05-03 21:24

Hvis du spiller med samme key som en anden bruger, er det kun en af jer der kan logge på - de fleste servere kræver en cd key fra hver spiller der er logget på.

Hvis du skal ændre din key kan du:
Gå i start,
vælg kør
skriv "regedit"
Åben HKEY_CURRENT_USER,
SOFTWARE
VALVE
COUNTERSTRIKE eller HALf-LIFE (der ligger en cd key i begge mapper)
SETTINGS
Så ligger din nøgle ude til venstre i midten ca. Den hedder "key"
Højreklik den
Vælg rediger
Skriv den nye nøgle...

DONE

Så skulle den være ordnet - hvis det altså var der problemet lå

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 29-05-03 17:53

Nej det er sesværre ikke det, den skriver den ikke kan connecte. Den tæller ned fra 119 sek hvis jeg f.eks. joiner serveren "UK2.server.192" så tæller den
ned til 117 sek, så ser man lige den går tilbage til 119 sek også går den ud, og skriver den ikke kunne connecte !
Det er total neder, jeg har ikke kunne spille i total lang tid !

Håber der er nogen der er derude der har svaret :D

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 29-05-03 17:53

Nej det er sesværre ikke det, den skriver den ikke kan connecte. Den tæller ned fra 119 sek hvis jeg f.eks. joiner serveren "UK2.server.192" så tæller den
ned til 117 sek, så ser man lige den går tilbage til 119 sek også går den ud, og skriver den ikke kunne connecte !
Det er total neder, jeg har ikke kunne spille i total lang tid !

Håber der er nogen der er derude der har svaret :D

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 29-05-03 20:11

Prøv at tjecke din client.dll måske skal den opdateres.

Når du logger på gør du det så via en ip du selv skriver eller gennem gamespy (eller lign. ?)

Har du prøvet at afinstallere / geninstallere fuldstændigt ?

Nå - men jeg smutter lige ind og gamer lidt mens jeg venter på dit svar... hehe (sry)

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 04-06-03 14:48

Hvordan opdatere jeg min cclient.dll fil??
JEg logger ikke ind via Gamespy, jeg går bare ind i internet games og joiner servere derfra.
Har ikke den orginale version installation, men har fundet ud af at det er noget med key'sne der ikke bliver accepteret.
Har flere key's og der er en den vil acceptere, men de andre siger den ikke keyen er i brug, men at den ikke kunne connecte...
Kan det være noget med at de har gjort noget (Valve) så key'en simpelthen ikke kan fungere ordenligt ?!?

There is somebody out there, with the answer !
(I hope)

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-06-03 16:45

Ja jeg syntes at du skulle tage at købe spillet, det koster 100,- og så
kan du Loveligt spille med hvem du vil !!

Problemet med at have andres koder at du Som du har prøvet,
ikke kan komme ind på servere ! fordi din kode allerede er brugt, eller optaget at en anden !

Så brug dog lige lidt penge på et spil som giver dig meget glæde

Jeg har et spil til at ligge (Sprit Nyt) hvis det har nogen intresse ?

TAK
Michael
[Ultores] Rustica