/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
hvor fanger man gedder i Roskilde
Fra : ABsan
Vist : 1207 gange
70 point
Dato : 25-06-11 21:48

Hej

jeg er begyndt at fiske meget og synes det spændende. Hvor fanger man gedder i roskilde omegn og hvad skal man bruge for at agn, blink mv.?

AB

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 80 point
Dato : 25-06-11 22:46

altså det er ikke så tæt på roskilde, men ved esrum sø nær hillerød kan du fange store gedder : http://www.youtube.com/watch?v=jyWD3WNXW-0&feature=related

brug store woblere, hvis der er nogle gedder i nærheden bider de på, husk stålline pga gedens tænder er skarpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-11 09:02

på torvet

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 26-06-11 23:46

Hej Lystfisker
Hvis du vil tage tiltakke med en stor ørred eller måske en laks, så se disse billeder, der ser ud til at være store gevinster, for mange heldige fiskere, men du må vente til efter festivalen.
http://www.fiskeland.dk/
Ellers der der, fra Svogerslev ad Kongemarks vej , der er en bro over vejen til kattinge sø, der ser jeg tit ser fiskere stå, så måske kan du være heldig der.
Fisk og Stang.
Mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : ABsan

Dato : 26-06-11 23:58

Tak for svaret Cimbombom.

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 26-06-11 23:59

super tak gwh