/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sims på bærbar
Fra : ppk
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 19-05-03 19:40

Jeg sidder med en Toshiba Satellite 2180 med 475MHz og 64 RAM
og har købt Sims DeLuxe.

Problemet er at jeg ikke kan få spillet til at køre på denne maskine !

Hvad kan være årsag til det ?

Der kommer forskellige beskeder når jeg vil installere spillet, men den går bare død derefter.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : xor

Dato : 19-05-03 21:01

Det du skal gøre er følgende
omdøb filen windows\system32\ac3audio.ax til ac3audio.ax.bak
Så skulle det gerne virke. Ellers så sig til.

Ps: Et problem mange har haft med sims på bærbare.

/xor ,->

Kommentar
Fra : xor

Dato : 19-05-03 21:13

Hvis du stadigvæk ikke kan få det til at virke så send en mail til følgende adr.
dk-support@europe.ea.com
Skriv hvilket spil det drejer sig om samt så skal du lige lave en directx log fil.
Det gør du ved at vælge start/kør/ og skrive dxdiag i feltet til filnavnet.
Der vælger du så "Save All Information".
Denne fil vedhæfter du så din mail til supporten. Så kan de højest sandsynligt hjælpe dig.
Håber du finder ud af det.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 19-05-03 21:19

Hej xor

Foreløbig tak for svaret, men hvordan er det nu lige jeg omdøber filen ?

Jeg mener at kunne huske at det er noget med at man skal ud i DOS er det rigtigt husket ?

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : xor

Dato : 19-05-03 21:22

Hvis du går ind i din stifinder så kan du omdøbe filen ved at højre klike på den og vælge omdøb.
I Dos gør du bare det at du først går ind i biblioteket hvor filen findes derefter skriver du så :
ren ac3audio.axx ac3audio.ax.bak

/Xor ,->

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 19-05-03 21:43

Hej igen

Jeg har nu forgæves søgt efter filen windows\system32\ac3audio.ax
den findes IKKE på maskinen.

Hvorfor ved jeg ikke, men så må jeg prøve at ringe til E.A. i morgen jeg har et nummer til deres suport.

Men ellers tak for dine svar.

Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : xor

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-03 22:14

Det var så lidt. Jeg håber du for løst dit problem.

Mvh
/Xor,->

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 20-05-03 23:08

Tak for svaret xor.