/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kaliber
Fra : HFranzen
Vist : 1222 gange
50 point
Dato : 23-06-11 21:36

har tænkt på at få nye forlorne tænder, er det så farligt at skyde med en forstor kaliber?
franzen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-06-11 21:43

Kun hvis de bliver filtret ind i aftrækkeren.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-06-11 21:52

Er det rekylen fra bøssen eller spidsen af løbet Du vil have til at smadre bisserne ??

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-06-11 08:15

Man kan ikke anbefale tandsættet fra en sumpbæver som model - det er almindelig kendt, at en bestemt person, ingen nævnt ingen glemt, har store problemer med riffelskydning, vistnok specielt efter udskiftning af tænder ??
Hvis man iligeveld vil have nye bisser, kan man nok ikke anbefale større kaliber end .243, hvis man vil undgå splintring af sine fordænder - har du påtænkt noget med grandeller ?? Ja, for så skal man være ekstra forsigtig

ØV4
Med egne tænder - en enkelt guldtand uden K og C

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-06-11 14:51

Lige for en kort bemærkning, der er to ting du skal være opmærksom på hvis du spiller på jagthorn, kan de nye tænder godt være årsag til, der kommer noget falsk luft med ind og derfor kommer dit blæsen til at lyde af helvede til derfor kan du blive tvunget til at fyre et skud af op i luften, når drevet begynder og slutter
På den anden side er det også et plus du får nye tænder, de kan holde de værste fluer og myg væk fra svælget, når du køre rundt på din trehjulet knallert og fodre fisk ved dambruget

SHV, har lagt i arm i nat

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-06-11 15:31

Citat
har tænkt på at få nye forlorne tænder

De kan dog,i sjælne tilfælder slå rod.Og begynde at vokse helt vild.
Dette forekommer især,ved for megen brug af tandsmør,og rigelig indtagelse af vodka,i forening.

Også dette lille problem,kan afhjælpes. Nemlig ved en forholdsvis lille investering,i samme værktøj,som bruges til at ordne hestehove med. Fil,tang og vinkelsliper.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-06-11 17:15

Den nye kandidat til formandsposten i DJ har "bidt" sig fast, hans tandsæt har bidt sig godt og grundig fast i Rodens balde læst selv, han er DJ`s fremtid han har også hund, en Münsterländer, så Knudsen skifter sikkert hest
http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=23084
SHV, hjælper den unge pige med at tage tøjet af

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-06-11 18:01

Citat
SHV, hjælper den unge pige med at tage tøjet af

Hvorfor får jeg aldrig en chance, for at vise min beredvillighed,i sådan en henseende.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-06-11 07:13

Det lyder til at være en interessant person, denne Claus Lind Christensen, som nu stiller op som modvægt til kriminalbetjent Roed hos DJ !
Lad os håbe han bliver den nye formand for den hensygnende DJ-forbund - det siges at nye koste fejer bedst ! Hvis det skulle lykkes den tiltalende fyr fra Vejle at revolutionere DJ, vil jeg stærkt overveje at melde mig under fanerne - han synes at have nogle af de kvalifikationer der er så hårdt brug for i en organisation af DJ's størrelse. Nu har DJ i årevis været forpestet og gennemsyret af korruption, tyveri og bedrevidende idioter (f.eks. bb1), som kun tåler sig selv - lad nye kræfter komme til fadet; jeg tror på et langt bedre og mere slagkraftigt forbund, som vil tale jagtsagen meget bedre med politikerne end tilfældet har været indtil nu.
Gad vide om han træner hund sammen med Bendt Ballegård Knudsen ??

ØV4
Skød en lille buk med abnorm opsats her til morgen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-06-11 21:19

Farligt og farligt? Nogle kan finde på at bide sig selv i armen, hvis der skydes forbi til skiven - og bider man tilfældigvis i den rustfri urlænke, så kan der godt ryge et par fortænder.
Får man - som saxofonist - forlorne tænder, så går det ad Helvede til, idet tænderne klaprer som havde man inviteret en spanier med kastagnetter ind i bandet. Problemet er dog størst, hvis man trakterer en barythonsax. Så gør det nass!!!

Mvh.
Tonganeseren
Er lige vendt hjem fra Bornholm. En helt igennem vidunderlig ø - med masser af tamme rådyr.
I Svanneke har man tegnet en stor firkant som er opdelt i mindre firkanter - med tallene fra vistnok 1 - 100. Engang imellem samles bynes borgere omkring firkanten - og lader en stor fed forædt høne vandre rundt i den. Når den så skider, vinder den som har det pågældende nummer en større pengepræmie. Seancen har de kaldt "høneskidning". Meget rammende.
Overvejer nu at købe sommerhus i Sandvig eller Allinge.

Jeg kørte ind hos Texaco i Sandvig for at købe cerutter. Indehaveren tog en æske frem og sagde, at den vistnok var for gammel. Men tog jeg to æsker - så fik jeg dem til en æskes pris. Det endte med, at jeg fik 3 æsker Advokat og 2 æsker Caminante cerutter for i alt 50,- kroner. Sateme en god handel - og flinke mennesker er det. Jeg fik også 2 Georg Jensen piber for i alt 300,- kroner, fordi kun få Bornholmere ryger pibe. Endelig spiste konen og jeg stegt flæsk (8 store skiver) med nye kartofler og persillesovs for 79,- kroner pr. person. Konen spiste fire stykker, jeg klarede de otte stykker og hunden fik fire stykker. Det smagte enormt godt med et stort glas Classic.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-06-11 08:15

Hej Tonganeser.

Det var en skøn lille beretning fra Bornholm - specielt den med hønse-skidningen !!

Der hvor man kan blive betænkelig er, om du har godt af dette vellevned: At spise otte stykker flæsk lyder sgu' voldsomt, når der samtidig skal spises nye kartofler og persillesovs, som altsammen skylles ned med Classic-pilsner i rigelige mængder !!
Derefter et par cerutter (Bajutter?) samt et par stop tobak på nye Georg Jensen piber (de var sandelig billige).

Pas nu på med ikke at komme til at ligne et par "fætre" vi alle kender: Hæ og Balledoof !! Det ville være den største ulykke af alt !!!!

ØV4
Ex-ryger - holdt den 10.okt. 1988 og har ikke rørt det siden, men mener det er en menneskeret at kunne ryge hvis man selv vil - det skal samfundet eller frelste tåber ikke blande sig i !!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-06-11 11:58

Nej det er kun farligt første gang for tænderne, andet skud mærkes ikke så meget mere.

Tonganeser, det lyder som en fin tur. Stegt flæsk med persielle sovs og nye kartoffler er en prægtig spise.
Hvad med røgede Borholmere, altså de der blanke ting, som svømmer rundt om klippen, du må da havde haft tænder i et par nyrøgede af dem også? Du kan da ikke tømme hele øen for røgtobak og piber, og så banke priserne ned på den måde, det er rent krelerri.
Ballen og Hæ må ikke synge duet på Rokkestenen, i fald de fik lov endte den på Dueodde.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-06-11 18:23

Vi fik masser af fisk. I Allinge - på havnen - ligger der en fiskerestaurant, hvor der er "ædløsbord" for kun 105,- kroner pr. person. Serveringsbordet bugnede af fiskeretter + rejer ad libitum. Der var simpelthen alt. De røgede sild var små - pga. årstiden, men smagen fejlede ikke noget.

Vi havde lejet et dejligt sommehus (gennem konens arbejdsplads) til kun 2.500 pr. uge, og huset lå helt oppe på klippekanten, så vi havde frit syn mod nord, øst og sydøst. Vejeret var fremragende - med sol hver eneste dag. Man ligner squ en neger.

Første morgen vækkede konen mig ved 7-tiden. Ude på græsarealet foran sommerhuset gik der en spidsbuk sammen med en enorm ramler. De hyggede sig fint sammen - kun små 10 meter fra husets terrasse. Da vi gik ud af terrassedøren kiggede bukken på os - og essede videre. Efter cirka 30 minutter lagde den sig ved en rosenhæk, hvor blomsterne var barberet væk i "bukkehøjde". Da vi drak morgenkaffe (med det hele) kiggede den engang imellem på os - og var i øvrigt ligeglad.

En aften stod konen ansigt til hovede med en seksender, som rejste sig fra en rapsmark. Den kiggede lidt på hende - og lagde sig igen, så man kun kunne se hovedet.

Floraen langs stien rundt om nordøens klippekyst er fantastisk. Roser i alle afskygninger, jasminbuske, orkideer og alle kendte planter og blomster flankeret af klippeformationer. Inde i de små indskæringer svømmede er havørreder. Næste år skal vi samme sted hen - og denne gang tager jeg jollen med, og hvis søen er til at håndtere, så skal der fanges ørreder til røgeovnen.

Nu lurer vi på et godt tilbud på et sommerhus på nordøstkysten. Jeg er bidt af Bornholm, selv om jeg kun har været der en gang tidligere - som 14-årig, sammen med min mor og min lede stedfar. Møgdyr. Dengang boede vi i Bodilsker - 14 dage i regnvejr.

Mvh.
Tonganeseren

Vejer stadig 85 kg.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-07-11 23:04

Tilbage til de kunstige dænder.
Det må lyde skægt - når der skydes. Balaaaam klakkelakkelakkelakke. Man riskikerer squ at egnens spætter kommer drønende for at se mesteren i arbejde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-07-11 09:47

Jeg var på visit i det østjyske i går hos nogle gode venner og snakken gik naturligvis på jagt i almindelighed og bb1 i særdeleshed !! Da jeg kørte hjemover sidst på eftermiddagen, kunne mine mavemuskler ikke klare mere af bare grin over denne skjæmtsomme særling !! Jeg kørte naturligvis forbi den Ballegårdske bolig og kunne konstatere, at han tilsyneladende opdrætter tamduer, for på hans tag sad en stor flok og oversked det hele !
Det må vær forfærdeligt at være nabo til det svineri det giver, ikke alene med duerne, men også vagtlerne og agerhønsene, samt fasanerne - alt sammen noget der samler rotter til området - jeg hørte i den forbindelse, at kommunen har været efter ham, men han er sgu' ligeglad !! Alt andet lige, så er han en meget gesjæftig person, som sætter meget i gang, men hvor meget fuldfører han ?? Udenfor stod ligeledes en gammel faldefærdig trailer med hjemmegjorte sidefjele på - gud ved om den også bliver brugt som jagtvogn (stridsvogn) - ulovligt som så meget andet fra den hertugs side !!

Det er altid en fornøjelse at besøge den del af landet, hvor befriende med den snak fra det virkelige liv om en idiot af guds nåde - og så er det ikk' engang løwn !!

ØV4

Det er en skam man ikke hedder sandhedsvidnet, for så ville den lille beretning have en vis vægt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-07-11 13:13

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-07-11 07:10

Jeg hørte i går, at bb1 er blevet erklæret uønsket på kandu !! Har andre hørt det samme ??

Det er sgu' heller ikke for tidligt - efter sigende har Ole Roed også stækket hans kuglepen hos DJ, så "staklen" har udelukket sig selv fra samtlige jagtsider på internettet - ak ja !!

ØV4

Fra pålidelig kilde høres også, at Münsterländerklubben har indskærpet over for ham, at hvis ikke han lærer at opfører sig anstændigt, bliver han udelukket fra deres debatsider !!

Så retfærdigheden sker altid fyldest, som man siger

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-08-11 23:36

HFranzen Vist : 195 gange
50 point
Dato : 23-06-11 21:36

--------------------------------------------------------------------------------
har tænkt på at få nye forlorne tænder, er det så farligt at skyde med en forstor kaliber?
franzen

Wouw - den havde jeg slet ikke gættet - indtil for nuværende. Selvfølgelig er det ikke farligt at bruge grove kalibre - fordi det enenste der kan ske er, at du taber gebisset - sådan rent midlertidigt.

Bor et lille hul i gebisdelene - find et par elastikker og gør herlighederene fast til ørerne. Så bliber gebisset ikke væk.

Håber du kan bruge ideen.

Mvh.
Tonganeseren

Sluttede af med her til morgen at vælte ned af trapperne på et hotel i Nordtyskland - sammen med en enorm kuffert. Resultat: Overrevne ledbånd og en meget kraftig forstuvning - håber jeg da.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-08-11 07:02

Hej Tonganeser !!

Der kan du bare se !! Det er sgu' farligt blot at omtale noget om kraftige kalibre - eller faldt du i elastikken fra gebisset ?? Eller er dine Louis Nielsen briller ikke "gået til" inu ??
Hvorom alt er: Rigtig god bedring med bentøjet !!

ØV4

Det siges, at bb1 har forsøgt at producere en vanføre-trailer af sin gamle trailer, specielt beregnet til store kufferter og folk med dand-problemer

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-08-11 13:11

Tak for det ØV4. Jeg har prøvet turen engang tidligere - men hvorfor Fanden forsøger folk altid at hjælpe en på benene, når man ligger og klynker. Min kone syntes faktisk, at jeg opførte mig lidt tøset. Men ondt gjorde det squda.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-08-11 11:09

Balledoof's nabo, Lada-forhandleren, har solgt sin forretning til yngre kræfter !

Én af mine gode venner i det østjyske, fortalte mig med et stort grin, at den nye ejer forleden i den lokale avis, havde sat en annonce i om reception p.g.a. ejerskiftet. Men i annoncen stod der, at receptionen ville blive afholdt fredag den 19.maj 2011 !!!!!!
Gad vide, om den unge mekaniker allerede har taget skade af naboskabet med Balledoof ??
Det er ikke de bedste betingelser en fremadstræbende ny næringsdrivende får !!

Joh - Doof'en har sgu' meget på sin samvittighed, hvis han kender dette ord ?

ØV4
(- C og K)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-08-11 21:19

Jeg har hørt om en eller anden indkøber fra Løsning og omegn som efterlyser gamle campingvogne - uaset stand. Der gives en god pris - eventult kan der indgå vagtel- eller/og agerhønseæg i handelen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-08-11 21:38

I bruger meget tid på Balledrengen.
Det store spørgsmål er; Er han værd at ofre tid på ?

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-08-11 07:10

Hej Tonganeser.

Gad vide, om det er den samme person der sælger brugte camping- og teltvogne til brug som hønsehuse ?? Jeg har hørt, at der i det midtjyske område ligeledes forsvinder en del dyrehegn og hønsetråd fra indhegnede områder ! Er der mon en sammenhæng ?? Noget kan tyde på det !!

For så mange "jagtvogne", kan der næppe sælges i kongeriget, medmindre han er begyndt at eksportere de unikke produkter !!!

Hej Heidi-Ho.

Du har helt ret m.h.t. Ballefranz - løgnhalsen er sgu' ikke værd at ofre tid på - men hvad skal vi så lege ???

ØV4
Skal snart til Horsens igen - det bliver spændende at iagttage huset på Båstrupvej i Løsning igen - om der er lavet forbedringer der kan trækkes vedligehold fra på !!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-08-11 11:28

Citat
Du har helt ret m.h.t. Ballefranz - løgnhalsen er sgu' ikke værd at ofre tid på - men hvad skal vi så lege ???
Ja, hvad skal vi så lege ?????
Jeg betragter attituden fra Balledrengen som en hund, der ligger med alle fire stænger i vejret og beder om nåde. Altså, fjolset fra Bottrup har overgivet sig og kender nu sin plads i flokken - og så er der vel ingen grund til at "tæve" ham mere.
Selv hans medløber - ham den fede "fotograf" - I ved ham, "fotografen", der havde bestilt tid hos dyrlægen vedr. aflivning af sin ruhår, men ingen gad at køre "fotografen" til dyrlægen. Hvad gjorde "fotografen" så..? Han smed som bekendt 2 blyhaglsbønner i pumpgun'nen og ordnede paragrafferne selv. Han holder også en meeeeget lav profil.

Nu starter jagtsæsonen op om en 14 dages tid, så bliver der masser at berette om.
Jeg skal f.eks på andetræk fra morgenstunden - og for at det ikke skal være løgn, skal jeg også igen om aftenen. Men inden det kommer såvidt, skal jeg fejre min fødselsdag. Nej det er ikke rundt - eller halvrundt, bare et sted i fyrrene.....Og Tonga har jo også snart fødselsdag. Så mon dog nunte, han gi'r et lille stykke citronmåne ?

Mvh.
HH
Som slap for oversvømmelse, men det gurglede godt nok noget i kloaken...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-08-11 13:47

Den 1. september vil sønnen og jeg forsøge at nedlægge en eller to fuldskufler, som er "flyttet" ind på farmen. Mislykkes det, må vi se at hitte nogle ænder. Dem er er meget få af, mens gæssene trives i enorme flokke. For en gangs skyld synes jeg sommeren har været for kort. Vi mangler sol og blid østlig vind. Hvedehøsten var middel, mens byggen gav i overmål. Duer er der i tusindevis af - og de trives fint.
Så lad os for Fanden da få noget sol.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-08-11 16:06

Nemlig, Tonga ! Sommeren har været våd, kold og laaaangt under middel.
Mange steder på midt og sydsjælland, kan bønderne ikke høste hveden p.gr.a. vand på markerne.
Mange frugttræer er ved at rådne op, fordi der står under vand - de kvæles langsomt.

Klimaet har forandret sig, siger de skriftkloge. Korrekt, hvis vi isoleret ser på klimaet på den korte bane (Nyt ord jeg har lært) Men set over lang tid - 1000 år, ( den lange bane....nok et nyt ord jeg har tillært mig..) er jorden inde i en meget normal cyklus. Såeee, summa summarum, det meget normalt alt sammen.

Og nu til noget helt andet.....Vi har altid fået fortalt at Kodimagnyl er skadeligt. Ikke desto mindre, læste jeg en artikel.....hold fast..... i ugeskrift for læger, at forskerne nu har fundet ud af, at Kodimagnyl, Albyl, magnyl og Asperin er kræfthæmmende, fordi pillerne indeholder Acetylsalicylsyre. Derfor skal vi - såfremt vi vil nedsætte vores risiko for at få kræft, spise 75 mg hver dag - altså ca. en halv kodimagnyl. Acetylsalicylsyre nedsætter samtidigt risikoen for at få blodpropper i hjertet. Det kan da betragtes som sidegevindst der vil noget.

I næste uge finder forskerne måske ud af, at røg og skråtobak er godt for potensen..... Jo mere skråtobak des større stiverik........Nøøøøj, jeg bliver stor forbruger af skråtobak.

Mvh.
HH.
Har allerede været hos købmanden efter skråtobak..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-08-11 07:20

I har begge ret i, at vi mangler sol og varme, men det bedste der kunne ske er, at regnen hører op men samtidig vi får blæsevejr i 14 dage - det er godt til at tørre vore marker og afgrøder !!

Heidi-Ho: Du kan købe 75 mg Hjertemagnyl (Hjerdyl m.fl.) som virker blodfortyndende. Disse små tabletter, kan også bruges som smertestillende for en hund, hvis behovet er der, specielt for gamle gigt-plagede hunde - men ikke som daglig medicin, men hvor man synes "at i dag har Basse ondt og trænger til lidt hvile". Paracetamol, som vi mennesker ellers bruger som smertestillende, har ingen indvirkning på hunde og må derfor frarådes !!

Prøv at bruge snus-tobak, som i pulverform indtages igennem næsen - det giver luft, specielt hvis man er forkølet, men indeholder også nikotin, så spar på smøgerne og brug næsesnus i stedet !
Skråtobak virker måske stimulerende på potensen, men mon ikke de fleste kvinder helst er fri for at kysse en bruger af skråtobak og "svensker-snus" ??

ØV4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-08-11 09:52

Citat
Skråtobak virker måske stimulerende på potensen, men mon ikke de fleste kvinder helst er fri for at kysse en bruger af skråtobak og "svensker-snus" ??
Det tror jeg på.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-08-11 22:37

Min læge anbefaler Hjertemagnyl i forbindelse med forstuvninger og overrevne ledbånd - for at forebygge efterfølgende blodpropper.
Det skulle også give et par år mere på bundlinien.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 17-08-11 07:09

Hej Tonganeser.

Din læge har helt ret m.h.t. Hjertemagnyl, men ikke blot i forbindelse med dårlige ledbånd og forstuvninger: Det er en rigtig god ide, hvis voksne mennesker fra 45-50-års alderen tager en lille pille dagligt, for at forebygge dannelsen af blodpropper !
Er man i tvivl om effekten, skal man spørge sin læge til råds.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-08-11 13:49

Her vil jeg så absolut give Provsten ret. Hjertemagnyl har så ringe effekt på smerter, at det nærmer sig nul komma dut.
Næææææ, den go'e gamle dowtor, har nok snarere givet dig hjertemagnyl for at blodet ikke skal løbe raskere igennem blodbanerne.

Men igen, ingen roser uden torne (havde jeg da nær skrevet Thorning)

Mulige bivirkninger
Meget almindelige (over 10%)
Halsbrand, sure opstød, mavesmerter.
Tendens til blødninger.
Almindelige (1-10%)
Kvalme, opkastning, blødning i mave-tarmkanalen, diarré.
Muskelsammentrækninger i luftrørene.
Hovedpine, søvnløshed.
Nældefeber.
Allergisk hævelse i ansigtet, mundhulen og strubehovedet.
Ikke almindelige (0,1-1%)
Svimmelhed.
Øget svedtendens.
Alvorlig allergisk tilstand med hurtigt blodtryksfald, åndedrætsbesvær og evt. kramper (anafylaktisk chok).
Øresusen (tinnitus).
Sjældne (0,01-0,1%)
Alvorlig hudreaktion.

Så derfor er mit råd til alle dem der nu løber hen på apoteket for at købe hjertemagnyl; Smut op til dowtormanden før man begynder at dosere sig selv med hjertemagnyl.

Selv en læge må søge læge - en gang imellem. citat af...mig selv

Mvh.
HH

PS. Tonga, hvad ønsker du dig i fødselsdagsgave ?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-08-11 13:52

Citat
Næææææ, den go'e gamle dowtor, har nok snarere givet dig hjertemagnyl for at blodet ikke skal løbe raskere igennem blodbanerne
Hold kæft en gang nonsens..! Der skal naturligvis stå:

har nok snarere givet dig hjertemagnyl for at blodet skal løbe raskere igennem blodbanerne

Nå, så fik vi det på plads...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-08-11 17:13

Heidi-Ho

Jeg tror minsæls du selv er dowter - du lyder sgu' helt overbevisende !

Det der leder mig på sporet er:
Næææææ, den go'e gamle dowtor, har nok snarere givet dig hjertemagnyl for at blodet ikke skal løbe raskere igennem blodbanerne.

Som bliver rettet til:
har nok snarere givet dig hjertemagnyl for at blodet skal løbe raskere igennem blodbanerne

Ud fra devisen om, at hvis ikke det er det ene, ja så prøver vi sgu' noget andet!!!
Sådan agerer mange dowtorer

ØV4
Er ikke dowter, men kloger mig alligevel ofte desangående

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-08-11 19:41

Som du dog kan sige det, Øjet i det høje...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-08-11 20:10

Shakiras røv får blodet til at drøne gennem mine årer.

Mvh.
Tonganeseren
Svigermor fylder 88 i dag. Siger "88" Jer noget - sådan våbenteknisk set?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-08-11 00:03

Hmmmmm...er det en kanon du tænker på..?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-08-11 23:05

hvof hvof hvorfor vil du du du du du ik' fortælælælælælælælle..... vaaaaaaahhhhhhhhhhh...... om det var en kanon du tænkte på å å å å å å å å

Du bare tarv'lig æ du........jæ si'r det te' min moaaarrrr

Mvh
Hå hå

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-08-11 23:10

Mjaeh, joehh - det var det vistnok. Men man skal jo være forsigtig med, hvad man skriver. OK! Jeg er ikke nogen tøsedreng. Det var en kanon jeg tænkte på.
Vi har kæmpet en brav kamp gennem måske 30 år. Nu går det fint.
Mvh.
Tonganeseren